تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام علاوه بر فرستادن یار خارجی قبلی خود به خانه، مجبور به بازگرداندن گزینه خارجی جدید خود شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام قهرمان دو دوره قبلی مسابقات سوپرلیگ بسکتبال در فصل جاری لیگ با مشکلاتی در جذب بازیکنان خارجی مواجه شده و برخلاف فصل های قبل هنوز یار خارجی قابل قبولی برای کمک به این تیم جذب نشده است.

مسئولان باشگاه پتروشیمی که از عملکرد ماریچ بازیکن استرالیایی خود رضایت نداشتند، این بازیکن را به خانه فرستادند و طی روزهای قبل یک بازیکن جدید در پست چهار جذب کردند. اما بازیکن جدید تیم به نام آگوستین هم در تمرینات با مصدومیت مواجه شد تا این بازیکن نیز در آستانه بازی با مهرام به خانه بازگردد.

البته گفته می شود، آگوستین به صورت تستی در یک تمرین پتروشیمی شرکت کرده بود و پیش از ورود به ایران هم با مصدومیت مواجه بوده است که این موضوع را بعد از تمرین به کادر پزشکی تیم اطلاع داده است.

تیم پتروشیمی تا قبل از شروع مرحله پلی آف لیگ حرفه ای در روز 14 اردیبهشت باید اسامی نهایی بازیکنان خارجی خود را به کمیته مسابقات فدراسیون ارائه کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ماریچ ، خارجی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار