تیم بسکتبال نفت آبادان در حساسترین دیدار هفته هفدهم لیگ حرفه ای بسکتبال موفق به شکست شهرداری گرگان شد. هر 3 تیم مدعی قهرمانی لیگ هم در این هفته برنده شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته هفدهم لیگ حرفه ای بسکتبال عصر امروز بدون تغییر در صدر جدول پی گیری شد و تیم نفت آبادان با شکست شهرداری گرگان بار دیگر جای این تیم را در رده چهارم جدول گرفت.

تیم بسکتبال مهرام تهران در اولین دیدار این هفته مقابل با نتیجه 89 بر 78 مقابل پمینا برنده شد.

در حالی که پمینا کوارتر اول بازی را با نتیجه 24 بر 17 برده بود، نیمه اول بازی با نتیجه 45 بر 40 به نفع تیم تهرانی تمام شد و در نیمه دوم هم مهرام با اختلافی حدود 10 امتیاز پیش بود.

هروه توره بازیکن خارجی پمینا با 34 امتیاز و 12 ریباند (تاثیرگذاری 47) بهترین بازیکن این دیدار بود. تاکوان دین بازیکن خارجی مهرام هم با 26 امتیاز و 3 ریباند بهترین بازیکن مهرام بود.

دین که در شروع کوارتر دوم با 3 پرتاب 3 امتیازی موفق روند بازی را به نفع مهرام برگردانده بود، در پایان بازی 5 پرتاب موفق 3 امتیازی از 10 اقدام خود ثبت کرد.

برد حیاتی نفت آبادان

تیم نفت آبادان که در هفته های آخر لیگ با شهرداری گرگان بر سر صعود به پلی آف رقابت نزدیکی دارد در دیدار خانگی با نتیجه 108 بر 88 تیم گرگانی را برد.

آبادان که در نیم فصل اول با نتیجه 81 بر 67 مقابل گرگان شکست خورده بود، به یک برد با اختلاف بالای 15 امتیاز نیاز داشت. در صورت پیروزی آبادان مقابل دانشگاه آزاد در هفته آخر فصل عادی، این تیم به جای گرگان به مرحله نیمه نهایی صعود می کند.

برد 108 امتیازی نفت آبادان مقابل شهرداری گرگان/ پیروزی تمام مدعیان


بازی 3 نفره منتخب ماهشهر

تیم دانشگاه آزاد هم که در نیمه اول بازی با منتخب ماهشهر شکست خورده بود و تا دقایق آخر نیز از میزبان عقب بود، در پایان بازی با نتیجه 86 بر 81 برنده شد.

تیم ماهشهر در این دیدار تنها 6 بازیکن در اختیار داشت و در حالی که با 6 امتیاز از دانشگاه آزاد پیش بود؛ در یک و نیم دقیقه آخر به خاطر پنج خطایی شدن 3 بازیکن با 3 نفر بازی را به پایان برد.

یوسف وند به کمک هفت الماس رفت

تیم هفت الماس قزوین که به خاطر محرومیت بازیکنان دوپینگی با مشکل کمبود بازیکن روبرو است، در هفته هفدهم لیگ میزبان پتروشیمی بندرامام بود. پتروشیمی در این بازی با نتیجه 83 بر 56 موفق به شکست هفت الماس شد.

محمد یوسف وند بازیکن جوان هفت الماس که در پایان لیگ ملی به دلایلی از تیم قزوینی اخراج شده بود، با تماس کادرفنی تیم به ترکیب هفت الماس برای بازی با پتروشیمی اضافه شد.

این مسابقه با اعتراضات بوبان میتف سرمربی پتروشیمی و واکنش تماشاگران قزوینی پایان یافت و در حالی که یکی از اعضا هیات بسکتبال قزوین به کنار نیمکت پتروشیمی آمده بود تا بازیکنان این تیم را آرام کند، صمد نیکخواه بهرامی اقدام به هل دادن وی کرد. صمد به این فرد تذکر می داد که جریانات بازی ارتباطی به وی ندارد.

گویا هواداران هفت الماس هم در طول بازی علیه تیم پتروشیمی و صمد نیکخواه فحاشی می کردند که همین موضوع شکایت مسئولان باشگاه پتروشیمی را در بر داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: مهرام ، پمینا ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مملو
۰۰:۲۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
کی میگه سم هاسکین نبودش؟؟؟ بودش بازی هم کرد واز ابادانم شکست خورد
آخرین اخبار