مسابقات جهانی بزرگسالان تکواندو در رده سنی 17 سال به بالا برگزار می‌شود که برای این رقابت‌ها باید در انتخاب ورزشکاران رده سنی آنها را نیز مد نظر قرار داد.

تکواندو اتفاقات اینچئون را فراموش نکند!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران رقابت‌های تکواندو قهرمان جهان در سال 2015 به میزبانی شهر "چیلابنیسک" روسیه برگزار می‌شود.

این مسابقات که از 22 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار خواهید شد تیم‌های ملی مردان و زنان ایران نیز حضور دارند.

مسابقات جهانی تکواندودر بخش بزرگسالان در رده سنی 17 سال به بالا برگزار می‌شود و تنها ورزشکاران دارای این رده سنی طبق قانون جهانی مجاز به شرکت در پیکارهای بزرگسالان هستند.

اما بعد از نایب قهرمانی دختران نوجوان در پیکارهای قهرمانی آسیا در اواخر فروردین ماه امسال کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در اظهار نظری عنوان کرد که با توجه به پتانسیل تیم ملی نوجوانان شاید دست به ترکیب تیم بزرگسالان بزند.

با این حال باید درنظر گرفت که نوجوانان در رده سنی 14 تا 17سال مبارزه می‌کنند و مربیان بزرگسال فراموش نکنند اتفاقات بازیهای اتفاقات بازیهای آسیایی 2014 اینچئون را که با توجه به قرار نداشتن کیمیا علیزاده نوجوان تیم ملی در رده سنی بزرگسالان به او اجازه شرکت در مسابقات داده شد تا یک شانس مدال ایران در این بازیها از بین برود.

در هرصورت با توجه به زمان کم باقی مانده تا مسابقات جهانی و شرایط تغییر در ترکیب تیمها امیدواریم مربیان و مسئولان با آگاهی بیشتری در مسابقات شرکت داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار