پیکارهای جهانی تکواندو در روسیه شاهد حضور مربیان ایرانی در قالب تیم‌های خارجی خواهد بود.

رونمایی از مربیان ایرانی مسابقات جهانی تکواندوبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ مسابقات جهانی 2015 تکواندو در "چیلابنیسک" روسیه از 22 تا 28 اردیبهشت ماه برگزار می‌شود و تیم‌های مردان و زنان ایران هم در این پیکارها حضور دارند.

علاوه بر شرکت تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات جهانی روسیه باید منتظر حضور تیم‌های خارجی با سرمربیان ایرانی نیز در این پیکارها هم باشیم.

رضا مهماندوست سرمربی پیشین و موفق تیم ملی ایران که بعد از فعالیت در چین تایپه و پس از بازی‌های آسیایی اینچئون راهی جمهوری آذربایجان شده است این بار با آذری‌ها در رقابت‌های جهانی حضور خواهد داشت.

البته با کوچ تعدادی از تکواندوکاران مرد و زن ایرانی به آذربایجان هنوز مشخص نیست آنها هم در قالب تیم ملی این کشور در مسابقات جهانی به روی شیاپ چانگ بروند یا خیر!

همچنین پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین قهرمانی دو فصل پی در پی لیگ برتر اسفنماه سال گذشته راهی گرجستان شد تا سرمربیگری تیم ملی این کشور را برای مسابقات جهانی روسیه در دست بگیرد.

به تازگی هم رضا نادریان قهرمانی سابق تیم ملی ایران با فدراسیون تکواندو عراق به توافق رسیده است و در مسابقات جهانی همراه با عراقی‌ها حضور خواهد داشت، اما هنوز مشخص نیست سرمربیگری یا مربیگری تیم ملی این کشور به او خواهد رسید یا خیر.

البته چند وقتی هم می‌شود که علی تاجیک قهرمان اسبق تیم ملی تکواندو کشورمان در عمان فعالیت می‌کند و این احتمال وجود دارد که تکواندوکاران عمانی با تاجیک وارد مسابقات جهانی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۱۶:۱۰ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
اقاي حسين غفاري هم سر مربي تيم ملي تاجيكستان هستند كه از قلم انداختيد اميدوارم كه تعمدي نبوده باشد.
مرسي
آخرین اخبار