کرمانی مقدم: می خواهیم سایپا را شکست بدهیم

مربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: اگر در بازی فردا مقابل سایپا امتیازی بگیریم در لیگ برتر ماندنی خواهیم بود.

کرمانی مقدم: می خواهیم سایپا را شکست بدهیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرتضی کرمانی مقدم مربی تیم فوتبال راه‌آهن که در غیاب فرهاد کاظمی سرمربی این تیم در نشست خبری پیش از بازی مقابل سایپا حاضر شده بود درباره وضعیت تیم راه‌آهن گفت: ما هفته قبل خوب نبودیم چرا که هر تیمی روز خوب و بد دارد و در بازی با سپاهان از خوش‌شانسی این تیم ما خوب نبودیم. اما این هفته تمرینات خوبی کرده‌ایم و بچه‌ها از نظر روحی برگشته‌اند و می‌دانند سه بازی مهم داریم و امیدوارم بازیکنان بتوانند صحبت‌های فرهاد کاظمی را در زمین پیاده کنند.

وی درباره اینکه چقدر شانس برای راه‌آهن قائل است که این تیم در لیگ برتر باقی بماند اظهار داشت: دو بازی ما با رقبای مستقیم‌مان است. اما بدانید تیم راه‌آهن ماندنی است و فرهاد کاظمی مرد روزهای سخت است و ما هم دل هستیم و از فردا با یک برد شیرین کارمان را استارت بزنیم.

مربی تیم فوتبال راه‌آهن در خصوص اینکه فرهاد کاظمی قول داده بود این تیم سقوط نکند اما راه‌آهن الآن کاندیدای سقوط است، تصریح کرد: همان زمانی که ما به این تیم آمدیم هم راه‌آهن کاندیدای سقوط بود. بزرگان تیم برای راه‌آهن زحمت می‌کشند اما باور کنید ما فقط یازده بازیکن داریم و هرچند که نباید این را بگویم اما نیمکت قوی نداریم هرچند که دست به دست هم داده‌ایم تا همدل باشیم و از فردا کار را استارت بزنیم و مطمئن باشید اگر امتیاز بگیریم در لیگ برتر ماندنی هستیم.

کرمانی‌مقدم در مورد اینکه تیمش برای بازی فردا مصدوم یا محرومی دارد، یا نه،‌گفت: مصدوم نداریم و فقط رامین رضاییان محروم است.

وی تصریح کرد: ما روی تیم سایپا کار کرده‌ایم و آقای کاظمی با بچه‌ها خیلی تمرین کرده‌ایم البته من الان نمی‌توان تاکتیک تیمی‌مان را بیان کنم و بگویم چه تاکتیکی داریم. البته باید ریسکی بازی کنیم تا برای بردن برویم چون چیزی برای از دست دادن نداریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار