شرکت ملی گاز ایران به نمایندگی از طرف کلیه مشترکین خانگی گاز طبیعی با شرکت بیمه البرز نسبت به پوشش بیمه ای مشترکین اقدام کرده است.

به گزارش باشگاه خبر نگاران سنندج ،قدرت الله فعله گری افزود:با توجه به توافق انجام شده با بیمه، به تمام مشترکین خانگی گاز طبیعی در مقابل حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی اعم از حوادث انفجاری، آتش سوزی و مسمومیت ها، خسارت پرداخت می‌شود.

وی گفت: خسارات ناشی از جنگ، شورش، انفجار هسته ای و غیره عدم تطابق وسایل گازسوز، سیستم لوله کشی و دودکش با استانداردهای مربوطه در واحد مسکونی مشترکین خانگی حادثه دیده که طبق قانون مشمول پرداخت حق بیمه می‌باشند مانع بهره‌مندی از تسهیلات و پوشش بیمه‌ای نخواهد شد.

فعله‌گری با اشاره به اینکه از هر مشترک گاز خانگی به ازای هر واحد مسکونی ماهیانه مبلغ 500 ریال از مشترکین شهری و روستایی اخذ و پس از دو هفته به حساب بیمه گر واریز می‌شود.

وی افزود: ملاک محاسبه و تعیین حق بیمه مشترکین خانگی شهری و روستایی هر دوره بر اساس صورت حساب‌های مصرف کنندگان گاز طبیعی است.

معاون بهره برداری شرکت گاز کردستان افزود: برای فوت هر نفر در هر حادثه مبلغ 200 میلیون ریال به وارثین متوفی و برای نقص عضو و از کار افتادگی برای هر نفر مبلغ 240 میلیون ریال غرامت پرداخت خواهد شد.

وی در ادامه افزود: حداکثر تعهد پرداخت برای جبران هزینه‌های پزشکی ناشی از هر حادثه 250 میلیون ریال و جبران خسارت مالی به واحدهای مسکونی و مشاعات اشخاص ثالث در هر حادثه انجام و به ازاء هر یک از موارد مذکور به عنوان یک واحد مستقل مبلغ 200 میلیون ریال غرامت پرداخت می شود.

فعله‌گری گفت: بیمه گر حداکثر 20 روز پس از دریافت مدارک مربوطه از اشخاص حادثه دیده ملزم به پرداخت غرامت خواهد بود.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: حوادث ، بیمه ، غرامت ، گاز ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.