مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در منطقه یک گفت: باشگاه فیزیک 10 اردیبهشت ماه از ساعت 16 الی 19:30 با موضوع ساختار باطریهای خورشیدی و کاربرد آن در مرکز علوم و ستاره‌ش ناسی تهران برگزار می‌شود.

امیر حسین چیذری مدیر مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران در منطقه یک در گفت‌وگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری باشگاه فیزیک در 10 اردیبهشت ماه در مرکز علوم و ستاره‌شناسی تهران اظهارکرد: این باشگاه در زمینه اخبار فیزیکی است و سخنرانی‌های علمی و ویژه با موضوع ساختار باطری‌های خورشیدی، کاربرد آن، این کد چگونه ساخته می‌شود و در مورد اجرا و کاربرد آن در این باشگاه انجام می شود. 

وی در ادامه گفت: موضوع ترانزیت‌ها و کاربردهای آن از موضوعات دیگری است که در این باشگاه مطرح می‌شود و آزمایش‌های فیزیکی از سوی گروه علمی انجمن فیزیک نخبگان و الزهرا در محوطه مراکز علوم برگزار  و ارائه اخبار فیزیکی، پرسش و پاسخ علمی و اجرای مسابقه و اهدای جوایز به نفرات برتر نیز صورت می گیرد. 

چیذری در ادامه گفت: دوره‌های آموزشی نجوم مقدماتی 1 و 2 و دوره‌ آموزشی ساختار زمین در کیهان 1 و 3 شروع شده است این کلاسها تا اواخر خرداد ماه ادامه دارد و در پایان کلاسها، گواهی پایان دوره از سوی مرکز علوم و ستاره شناسی تهران به دانش‌آموختگان ارائه می شود. 

وی در پایان تصریح کرد: آموزش نجوم مقدماتی و ساختار زمین در کیهان 1 یکشنبه ها، و ساختار زمین در کیهان 3 چهارشنبه‌ها برگزار می شود و همچنین شهروندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های 22292246، 22293980 حاصل نمایند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار