سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: در تلاش هستیم با ارائه بازی های خوب بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

کریمی تنها بازیکن محروم تیم است/ به کسب سهمیه آسیایی فکر می کنیمخوروش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم اظهار داشت: وضعیت تیم خوب است و تمرینات قابل قبولی را پشت سر گذاشتیم و درصدد هستیم تا سهمیه آسیایی را کسب کنیم. بازیکنان در تلاش هستند تا با تمام قوا در مسابقات پیش رو شرکت کند و خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار مناسبی قرار دارند.
 
وی بیان کرد: با توجه به تمرینات خوبی که انجام دادیم اما قرار است یک تمرین دیگر پیش از مسابقه آینده خود برگزار کنیم و قرار است فردا ساعت 11 صبح راهی اهواز شویم.
 
خوروش تصریح کرد: علی کریمی محروم است و در دیدار مقابل استقلال خوزستان نمی تواند تیم را همراهی کند و خوشبختانه در این مسابقه مصدوم نداریم.

*پاداش ویژه مسئولان باشگاه سپاهان به بازیکنان

این طور که به نظر می رسد مسئولان باشگاه سپاهان پاداش ویژه ای را برای بازیکنان تیم در نظر گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، این طور که به نظر می رسد مسئولان باشگاه سپاهان برای بازیکنان تیم پاداش ویژه ای را در نظر گرفته‌اند از همین رو اگر بازیکنان تیم فوتبال سپاهان بتوانند تا پایان بازی های لیگ نتایج قابل قبولی را برای تیم رقم بزند و سهمیه آسیایی را کسب کنند می توانند از پاداش ویژه قهرمانی برخوردار شوند برهمین اساس پاداش های در نظر گرفته شده مسئولان باشگاه سپاهان بستگی به نتایج بازی های اخیر تیم بستگی دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار