سرمربی تیم دوچرخه سواری شهرداری تبریز گفت: نبود تعامل و همکاری بین باشگاه‌ها و کمبود تجهیزات باعث شد لیگ 94 بی کیفیت برگزار شود.

ناصر هوشیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص مرحله اول لیگ پیست بیان کرد: تیم‌هایی مثل سپاهان و مس کرمان امسال نفرات قدرتمند را جذب و برنامه‌ریزی خوبی را برای حضور در لیگ  داشتند و رقابت‌ لیگدر دست مس  و سپاهان  افتاد.
از مشکلات  لیگ  امسال که هر ساله با آن روبه‌رو هستیم، نبود تعامل و همکاری بین باشگاه‌ها و کمبود تجهیزات در قسمت پیست است که سال به سال کیفیت لیگ  را پایین‌تر می‌آورد.

** لیگ 94 سال سرمایه گذاری بر روی استعدادهاست

وی در خصوص عملکرد باشگاه شهرداری تبریز در مرحله اول لیگخاطر نشان کرد: امسال به دلیل فشردگی مسابقات لیگ پیست، جاده، قهرمانی کشور و تورهای  بین المللی و نزدیکی ماه  رمضان در لیگ پیست با نفرات امید حضور پیدا کردیم هدف از حضور در لیگ  استعدادیابی دوچرخه  سواران  بومی  وسرمایه  گذاری برای لیگ‌های آینده بودو از دیگر دلایل ما، کسب مقام اول تا سومی در لیگ جاده  و کسب دعوتنامه از تورهای بین المللی است.

**حامیان مالی بیشتر بر روی  لیگ جاده  متمرکز شدند

هوشیار در پپاسخ  به این پرسش که چرا تیم‌هایی مثل پیشگامان و پتروشیمی که در گذشته در  لیگ  پیس ققهرمان بودند و در حال حاضر سرمایه گذاریشان در لیگ  جاده است، بیان کرد: تیم پیشگامان گذشته  قهرمان لیگ بوده  است، اما امسال با تیم  بومی در مسابقات حاضر شد و سرمایه گذاری اصلی خود را بر زوی تیم جاده گذاشت  زیرا از طریق حضور در تورهای بین المللی می‌توانند اسپانسر جذب کند و کسب سرمایه برای این تیم  باشد و برنامه باشگاه پتروشیمی نیز چند سال است که به همین منوال بوده است.

سرمربی تیم شهرداری تبریز در خصوص سطح برگزاری مسابقات لیگ نیز تصریح کرد: به دلیل نزدیکی به ماه مبارک رمضان مسابقات لیگ جاده و پیست و مسابقات قهرمانی کشور به صورت فشرده برگزار شد و هیچ توجهی به شرایط آب و هوا نکردند  و در روز اول  مسابقات لیگ باد زیاید می‌آمد که سبب شد با توجه به دست اندازهای پیست آزادی تعادل دوچرخه سواران  کمی بر هم بخورد و نتوانند رکوردهایی که مد نظر مربیان  بود برجای بگذارند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار