باری دگر رخسار برگزیده عرش الهی، مدینه منوره و جنت بر عالمیان به ارمغان داده شد.

به گزارش خبرنگار خانواده باشگاه خبرنگاران، قاصدان رضوان مژده‌ای از عرش الهی بر خورشید تابان رضوی آورده‌اند.
گویند! نوری بر بوستان نبوت و ولایت خواهد درخشید که سرور و برگزیده‌ای از بوستان عرش الهی است.

حوریان با طبق‌های جنتی‌ عرش را گلباران و عطرآگین می‌کنند بر رخسار خورشید عالم‌تاب در هنگام طلوع ستاره نبوی سرخی نمایان می‌شود چرا که او خجالت می‌کشد در مقام والای سرور عرش الهی تابان شود.

زمین و آسمان با تابش جنتی به ستاره نبوی نزدیک می‌شود و رضوان بر عالمیان به ارمغان داده می‌شود آوای خوش زمزمه‌ها و نغمه‌های بهشتی گوش ها را می‌نوازد و حال و هوای عجیبی عالمیان را فرا می‌گیرد.

در پس طلوع و درخشش ستاره نبوی با وجود بندگی‌ام در پیشگاه حضرت دوست عاشقانه در وصف مقام والای برگزیده عرش الهی با سرودن آوای آزادگی و موهبت الهی آمدنش را گرامی خواهیم داشت، چرا که گلچینی از بوستان عرش الهی است.

از تمام وجود و ارادت بندگیمان در پیشگاه پروردگار عالمیان! آمدن برگزیده و نهمین اختر ولایت را پاس می‌داریم و با فریادی از تمام وجود عاشقانه خواهیم سرود، اماما! یا محمدا! ای جوادالائمه (ع) مقدمت و ولادت با سعادت وجود نورانی و معنویت بر عالمیان مبارک باد!

آری! امروز روز ولادت با سعادت امام محمدتقی جوادالائمه (ع) است، مدینه منور شد از وجود جوادالائمه(ع)، محفل رضا (ع) شاه خراسان با درخشش ستاره نهم ولایت جنتی است.

محمدا! آنگاه که در طفولیت و 8 سالگی‌ات در وصال جنتی رضا (ع) با باران حسرت‌آمیز چشمان مبارکت پدر را بدرقه کردی آن لحظه بود که با ولایت خود بر عالمیان بهشت را ارزانی داشتی و سالها دریای بیکران اندیشه‌های الهی‌ات را به آنها به ارمغان دادی.

عاشقان رخسار رضوانی‌ات، آرزوی شفاعتت در روز رستاخیز را در اندیشه خواهند داشت که شاید نظری بر گنه‌کاران بیافکنی و در راه صعود الهی در پیشگاه پروردگار عالمیان، یاریشان کنی...!؟
امید است در روز رستاخیز شفاعتت بر عالمیان ارزانی داری ...!؟ 

طلوعت گرامی باد

گزارش از زهره کلهر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار