رودهن؛

خورده مالکی گریبان اراضی کشاورزی دماوند را گرفته است

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند گفت : اراضی کشاورزی به زمین های موروثی برای وارثین تبدیل شده است و این خورده مالکی ها ، گریبان اراضی کشاورزی دماوند را گرفته است .

طیبه میرزا کوچکی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد معضلات گریبان گیر بخش مرکزی دماوند، گفت : اقدامات تاثیر گذاری در راستای حفظ کامل اراضی کشاورزی و جلوگیری از تغییر کاربری ها متاسفانه صورت نگرفته است .

عضو شورای اسلامی بخش مرکزی دماوند با اشاره به ساختار موروثی اراضی کشاورزی در این شهرستان ، تصریح کرد : اراضی کشاورزی به زمین های موروثی برای وارثین تبدیل شده است .

میرزا کوچکی با تاکید بر اینکه خورده مالکی گریبان اراضی کشاورزی دماوند را گرفته است ، در تشریح معضلات زیر بنایی در بستر کشاورزی شهرستان ، اضافه کرد : کم آبی نه تنها دغدغه شهرستان دماوند نیست بلکه به مشکلی کشوری تبدیل شده است و تاثیرات منفی بر ساختار تولیدات کشاورزی کشور دارد .

عضو شورای اسلامی بخش دماوند با انتقاد از عدم استقبال روستائیان از کشاورزی در شهرستان ، ابراز داشت : مشکل سرمایه گذاری در بستر کشاورزی داریم و فروش محصولات کشاورزی در بخش مرکزی دماوند با دشواری ها و سختی های زیادی مواجه است .

انتهای پیام/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.