دبیر کل جامعه جوانان متحد اسلامی گفت: تا زمانی که قانون احزاب تصویب نشود و احزاب رسمیت پیدا نکنند این قبیل جلسات خروجی نخواهد داشت.

تا زمانی که قانون احزاب تصویب نشود این قبیل جلسات خروجی نخواهد داشت

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران امیرمیثم نیک‌فر دبیر کل جامعه جوانان متحد اسلامی و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در نشست هم اندیشی معاون سیاسی وزیر کشور با احزاب که عصر امروز (سه شنبه) در سالن در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور برگزار شد با بیان اینکه هم و غم دولت باید آن باشد که احزاب یک نظام حزبی را از ابتدا شکل داده و به سرانجام برساند،اظهار داشت: برای پیشرفت احزاب نکاتی حائز اهمیت است، آرمان اداره کشور وجود برنامه اجرایی برای اداره مسائل کشور و شناسایی نیروهای متخصص برای اداره کشور از جمله این نکات است.

وی با بیان این که در صورت عدم وجود برنامه آسیب‌های جدی به اداره کشور وارد خواهد شد گفت: اگر وزارت کشور این دغدغه را داشته باشد که به نکات بیان شده جامه عمل بپوشاند همه احزاب با روی گشاده استقبال خواهند.

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در پایان خاطر نشان کرد: تا زمانی که قانون احزاب تصویب نشود و احزاب رسمیت پیدا نکنند این قبیل جلسات خروجی نخواهد داشت.
انتهای پیام/

برچسب ها: احزاب ، تشکل ، نیک‌فر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار