مدیر تیم‌های ملی کاراته گفت: جمهوری آذربایجان درخواست اردوی مشترک با تیم‌های ملی کاراته داشت که بنا به دلایل موجه این درخواست را نپذیرفتیم.

آرین خو: درخواست اردوی مشترک با جمهوری آذربایجان را رد کردیم/ دلایل ما برای لغو این اردو قانع کننده استمحمود آرین خو مدیر تیم‌های ملی کاراته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: جمهوری آذربایجان درخواست اردوی مشترک  با تیم‌های ملی کاراته مردان و بانوان کشورمان در دو هفته آینده را داشت که بنا بر دلایلی که از سوی مربیان تیم ملی مطرح شد و بنده نیز با نظرات آنها موافق بودم ، این دعوت را نپذیرفتیم.

 وی در این خصوص بیان داشت: به دلیل اینکه عده‌ای از ملی‌پوشانمان به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا که در ازبکستان برگزار شد، اعزام شدند و در کشور حضور ندارند و از طرفی هم به لحاظ مسائل روانی صلاح ندیدم که در این اردوی مشترک حضور داشته باشیم لذا نتوانستیم دعوت کشور آذربایجان را قبول کنیم.

آرین خو در ادامه برگزاری اردوهای تیم ملی بزرگسالان کاراته خبر داد و بیان داشت: یکی از مشکلات حال حاضر کاراته عدم امکانات لازم برای برگزاری اردوهای تیم ملی است که در تلاش هستیم که حداقل دو مکان برای برقراری اردوهای تیم ملی تهیه نمائیم که در خور تیم های ملی مان باشد.

مدیر تیم های ملی کاراته افزود: با این جمعیت کاراته برگزاری اردوها معظلی است لذا بر این تلاش هستیم که از امکانات وجود استفاده لازم را ببریم و بتوانیم شرایط بهترین را برای ملی پوشان فراهم نمائیم.

 وی ادامه داد: به همین جهت می‌خواهیم که بعضی از اردوها را در شهرستان‌های نززدیک پایتخت، از جمله استان‌های البرز و قزوین برگزار نمائیم ولی باید منتظر باشیم که یکی دو مرحله دیگر پیش رویم ورزش داشته باشیم لذا بعد از ریزش  این اردوها را در استان‌های نزدیک برگزار خواهیم نمود.

 وی خاطر نشان کرد: که برای بزرگسالان وقت زیادی نداریم لذا هر هفته باید اردو داشته باشیم و 4 روز هفته  ملی پوشان در اردو خواهند بود و سه روز استراخت خواهند داشت تا با کمک خداوند بهترین نتیجه را در رقابت‌های آتی بتوانند کسب کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: کاراته ، تیم ، باشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار