آیت‌الله نوری‌ همدانی: راه مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای تولیدات اثرگذار است

یکی از مراجع معظم تقلید شیعیان در قم گفت: راه مقابله با توطئه‌های شوم رسانه‌ای، تولیدات فاخر و اثرگذار است.

راه مقابله با توطئه های رسانه ای تولیدات اثرگذار است
به گزارش حوزه دفاعی و امنیتی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله «نوری‌همدانی» از مراجع تقلید شیعیان در دیدار رئیس و اعضای اتاق فکر بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم اظهار کرد: دشمنان با برنامه ریزی دقیق و منسجم تفکرات شوم خود را در قالب سریال و مستند برای منحرف کردن جوانان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای به نمایش می‌گذارند که دراین رابطه ما نیز باید به خلق تولیدات فاخر بپردازیم. 

وی در ادامه گفت: صدا و سیما به عنوان دانشگاه عمومی باید با برنامه ریزی دقیق و منسجم و تولیدات آثار رسانه‌ای قوی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان تلاش کند. 

آیت‌الله نوری همدانی افزود: بسیاری از اقدامات و فعالیت‌هایی که با اخلاص انجام می‌شود و می‌تواند الگو برای دیگر افراد باشد، برای مردم باید اطلاع رسانی شود. 

وی با بیان اینکه باید استعدادهای هنری شناسایی و از آنان استفاده شود، گفت: نوشتن و نویسندگی برای حوزویان ضروری است و باید همه طلاب و اساتید نسبت به این امر مهارت یابند. 

این مرجع تقلید با بیان اینکه نظام اسلامی ما بحمدلله یک نظام ممتاز از جمیع جهات است، خاطرنشان کرد: قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ما غیر از امر به معروف و نهی از منکر نیست. 

وی گفت: اسلام دین جوش و خروش و حرکت است و قرآن کریم وظایفی را برای تک تک مسلمانان مشخص کرده است. 

آیت‌الله نوری همدانی در بخش دیگری از سخنان خود به حملات عربستان سعودی به یمن اشاره کرد و گفت: این‌ها برای بقای خودشان در برابر خواست استکبار سر تعظیم فرود آورده‌اند و هر دستوری که از جانب آنان صادر می‌شود، اجرا می‌کند. 

این مرجع تقلید در پایان ضمن بیان اهمیت تشکیل بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم، بر ضرورت بازدید اساتید سطوح عالی حوزه از مناطق عملیاتی جنوب و غرب تاکید و اظهار کرد: سفر راهیان نور حرکتی ارزشمند است که باید بیش از پیش به آن توجه شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار