آیت‌الله نوری همدانی در دیدار مسئولان بسیج:

چشم امید همه مردمان عالم به ایران اسلامی است/ دشمن از بسیج احساس وحشت می‌کند

مرجع تقلید شیعه در دیدار رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خدا را شاکریم که حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با درایت و تدبیر توانسته‌اند نظام را هدایت کرده و روز به‌روز بر آمادگی علمی و پیشرفت‌های ایران اسلامی بیافزایند.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله "حسین نوری‌ همدانی" در دیدار با سردار نقدی و حجت‌الاسلام و المسلمین تویسرکانی پس از اجتماع گزارش عملکرد بسیج بیان کرد: خدمات سردار نقدی در جامعه بسیار بسیار چشمگیر بوده و الحمدالله زحمات بسیج برای مردم سرازیر است.
 
وی بااشاره به مجاهدت‌های بسیج اظهار داشت: بسیج انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌ است و تشکیل بسیج نگاه عمیق امام راحل بود که موجب نگهداری ارزش‌های انقلاب شد.
 
وی وظیفه بسیج را تقویت شاخص‌های انقلاب اسلامی دانسته و تصریح کرد: مکتبی‌بودن ولایت‌فقیه اصلی‌ترین شاخص‌های انقلاب اسلامی است که بایستی در تقویت آن تلاش کرد.
 
این مرجع تقلید همچنین پشتیبانی از ضعفا را از دیگر شاخص‌های انقلاب‌اسلامی دانسته و عنوان کرد: انقلاب‌اسلامی پناهگاه مستضعفین عالم بوده و چشم امید همه مردمان عالم به ایران اسلامی است.
 
وی با اشاره به شاخصه استکبار ستیزی گفت: امروز استکبار ریشه‌ها و توطئه‌های گوناگونی دارد که تشکیل گروهک‌های تروریستی از جمله داعش در زمره همین نقشه‌ها بوده تا بتوانند در بین امت اختلاف ایجاد کنند.
 
آیت‌الله نوری‌همدانی در همین‌باره ادامه داد: بحمدالله ایران با حضور میلیون‌ها بسیجی و انسان‌های پا در رکاب در آرامش بوده و امنیت کشور ما در دنیا بی‌نظیر است.
 
وی آمادگی‌های دفاعی را برای بسیج ضروری دانسته خوانده و تأکید کرد: بسیج باید در سال چندین نوبت مانورهای قدرت و رزمایش برگزار کند چرا که امروز دشمنان از بسیج احساس وحشت می‌کنند.
 
وی در پایان به بسیجی بودن خویش افتخار و خاطرنشان کرد: خدا را شاکریم که آیت‌الله خامنه‌ای با درایت و تدبیر توانسته‌‌اند نظام را هدایت کرده و روز به روز بر آمادگی علمی و پیشرفت‌های ایران اسلامی بیافزایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.