سرمربی اسبق تیم ملی در خصوص شرایط حاکم بر فوتبال ایران گفت: کی‌روش مربی کارنامه داری است که سوابق وی بر همگان روشن است.

تقویت زیر ساخت‌ها از حضور کی‌روش مهم‌تر بود/ زمان سر‌مربیگری من کسی جرات این کارها را نداشتعلی پروین در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: کی‌روش به فوتبال ایران آمده تا جایگاه ما را تغییر دهد و طبیعی است که برای تغییر این جایگاه توقعاتی هم داشته باشد. توقعاتی که به طور کامل منطقی و حرفه‌ای است. وی هر چه می خواهد برای تیم ملی و موفقیت این تیم است.

پروین در ادامه عنوان کرد: سرمربی تیم ملی امکاناتی می‌خواهد که سال‌‌ها فوتبال ایران از تدارک آن غافل بوده است. اگر می‌بینید کی‌روش ناراحت است به خاطر ضعف زیر ساختاری ما است. ما ابتدا باید زیر ساخت خود را تقویت می‌کردیم سپس به دنبال مربی همچون کی‌روش می‌رفتیم. وی مربی تیم فوتبال ایران است وبا ما قرارداد دارد. براین اساس اگر ما موفقیت و پیشرفت در فوتبالمان می‌خواهیم باید با تمام قوا از این مربی حمایت کنیم.
 
** حضور عابدینی و پیروانی اتفاق خوبی برای فوتبال است
 
پروین در ارتباط با احتمال سرپرستی امیر عابدینی و شایعه همکاری افشین پیروانی با کی‌روش گفت: مسئولان فدراسیون قصد حمایت قاطعانه از تیم ملی را دارند. اگر امیرعابدینی سرپرستی تیم ملی را قبول کند اتفاق خوبی برای تیم ملی است. وی مدیری توانا و اندیشمند است، سابقه مدیریتی عابدینی بر همگان روشن است و اگر سرپرست تیم ملی شود اتفاقات خوبی برای تیم ملی رقم می‌خورد.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: افشین پیروانی هم از شاگردان خوب و با شخصیت من بود که چه در زمان بازیکنی و چه مربیگری از شخصیت بالایی برخوردار بود، به خاطر همین وی با مدارج بالای مربیگری محبوبیتی در بین هواداران پرسپولیس دارد. بر این اساس وی می‌تواند به کی روش در تیم  ملی کمک کند.

پروین تصریح کرد: به هر حال پیروانی در کنار کی‌روش می‌تواند به سرمایه‌ای برای فوتبال ایران تبدیل شود هر چند این دو اتفاق در حد شایعه است، اما من به کفاشیان و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال توصیه می کنم که به عابدینی و پیروانی در تیم ملی سمت بدهند چرا که عاقبت خوبی برای فوتبال ایران خواهد داشت.
 
** چه کاشتیم که درو کنیم؟
 
سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص شرایط بحرانی این روزهای پرسپولیس عنوان کرد: باید بینیم در گذشته چه کاشتیم  که می‌خواهیم درو کنیم. وقتی که دست به تغییرات غیر حرفه‌ای می‌زنیم و به بدترین شکل مربی جابه‌جا می‌کنیم یا همزمان دو مدیر عامل در باشگاه می‌گذاریم نتیجه‌اش همین می‌شود که می‌بینید.

وی در ادامه عنوان کرد: من و امثال من که نباید پاسخ این اتفاقات را بدهیم! آقایانی که چنین تصمیماتی گرفتند کجا  هستند؟ آنها بیایند و پاسخ دهند چرا که پرسپولیس در منطقه سقوط قرار دارد! من خجالت می‌کشم به جدول رده بندی نگاه کنم، در هر بازی دعا می‌کنم که زودتر تمام شود تا فاجعه دیگری رخ ندهد. 
 
** برانکو کار دشواری دارد
 
پروین در مورد عملکرد برانکو در تیم پرسپولیس بیان کرد: امیدوارم برانکو بتواند پرسپولیس را نجات دهد، هر چند کار سخت و مشکلی دارد.

وی هم مثل کی‌روش توقعاتی دارد که باشگاه پرسپولیس از برآورده کردن آنها عاجز است همین است که می‌گویم برانکو کار مشکلی دارد.

** پرسپولیس آدم بزرگ ندارد!

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص حرکات زشت پیام صادقیان و بی احترامی به کریم باقری گفت: موقعی  که بزرگی در تیم نباشد معلوم است که بازیکنی همچون صادقیان مقابل کریم باقری هم می‌ایستد چرا در زمان من کسی جرات این کار را نداشت!

وی در پایان در ارتباط با واگذاری پرسپولیس خاطر نشان کرد: امیدوارم روز 9 اردیبهشت ماه پرسپولیس به صاحبان اصلی خود واگذار شود.
 
گفتنی است، پروین از هرگونه اظهار نظر در مورد صادقیان امتناع کرده و همه چیز را به آینده موکول کرد. 

انتهای پیام/  

برچسب ها: پروین ، پرسپولیس ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۴۳ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
گفته های علی پروین یکی از بهترین و محبوب ترینهای فوتبال در خصوص کی روش و برانکوو پیام صادقیان کاملا منطقی و در ارتباط با عابدینی و پیروانی در صورت صلاحدید مسئولین و کی روش امیدواریم شاهد حضور آنها در تیم ملی باشیم.
آخرین اخبار