حرفه ای ترین بازیکن سال لیگ جزیره معرفی شد + مصاحبه‌ها

حرفه ای ترین و بهترین بازیکن فوتبال سال لیگ برتر انگلیس معرفی شد.

حرفه ای ترین بازیکن سال لیگ جزیره معرفی شد + مصاحبه‌هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فیفا، ادن آزارد بازیکن و بازی ساز بلژیکی باشگاه چلسی که فصل درخشانی را تاکنون با این باشگاه سپری کرده است و توانسته 18 گل در این فصل به ثمر رساند، به عنوان حرفه ای ترین بازیکن لیگ انگلیس معرفی شد.

*آزارد: همیشه می خواستم بهترین باشم

ادن آزارد بازیکن باشگاه چلسی و حرفه ای ترین بازیکن این فصل، لیگ انگلیس پس از کسب این عنوان گفت: من بسیار خوشحالم، روزی می خواستم بهترین باشم، و در این فصل توانستم این کار را به خوبی انجام دهم، چلسی هم در این فصل فوق العاده ظاهر شد، نمی‌دانم به واقع آیا لایق کسب این عنوان هستم یا خیر؟ اما به هر حال خوشحالم. 
 
این مسئله که من به وسیله رای بازیکنان انتخاب شده ام خیلی خوب است، چرا که آنها همه چیز را در مورد فوتبال می دانند. 
 
وی در خصوص تیمش نیز گفت: ما همیشه قهرمان هستیم و ممکن است کلید موفقیت ما در همین موضوع باشد، ما فصل پیش با جایگاه سومی از لیگ خداحافظی کردیم و اما  در این فصل فرصت این را داریم که بتوانیم به قهرمانی دست یابیم. خوزه مورینیو به من اجازه بازی داد، ما معمولا در زمین با یکدیگر صحبت می کنیم و من آن کاری را سعی می کنم انجام دهم که مطابق خواسته اوست و این مسئله خیلی مهم است.

*مورینیو: آزارد یکی از بهترین بازیکنان جهان است

خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی در این خصوص گفت: او (آزارد) می داند که یکی از سه بازیکن برتر جهان است، چرا که او با مسئولیت کامل بازی می کند و او می داند که استعداد او زیر بنای اصلی موفقیت تیم است.

*آلن شیرر: آزارد بهترین بازیکن جهان خواهد شد

بازیکن اسطوره ای فوتبال انگلیس بر این باور است که ادن آزارد می تواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود.

آلن شیرر بازیکن اسطوره ای و سابق فوتبال انگلیس پس از  انتخاب ادن آزارد به عنوان حرفه ای ترین بازیکن فوتبال انگلیس گفت: او یک بازیکن فوتبال برجسته و فوق العاده بوده است و شایستگی این را داشت که به صورت انفرادی شناخته شود. این همان حسی است که من در سال 1995داشتم زمانیکه با تیم" بلاک برن رورز" موفق شدیم جام را تصاحب کنیم و برای اولین بار توانستم به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شدم. من احساس می کردم این جایزه بر روی عملکرد من تاثیر گذاشت و در نهایت موجب همکاری بهتر من با تیمم و موفقیتمان شد. من فکر می کنم این اتفاق مشابه برای آزارد نیز رخ خواهد داد، من فکر نمی‌کنم کسی شک داشته باشد که او شایسته این عنوان نبوده است. خبر بسیار بدی برای هواداران چلسی است که این بازیکن جوان روز به روز بهتر خواهد شد، من فکر می کنم در 4 الی 5 سال آینده ادن آزارد را باید بهترین بازیکن جهان بنامیم و بشناسیم، چرا که او پتانسیل لازم را برای قرار گرفتن در این جایگاه را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار