نظام ملل متحد نخستین جایزه برای پوشش خبری هدفمند، حرفه‌ای، برجسته و متمایز روزنامه نگاری در زمینه فعالیت‌های نظام ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران ارائه می‌دهد، این رقابت به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ نظام ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران مفتخر است نخستین جایزه برای پوشش خبری هدفمند، حرفه‌ای، برجسته و متمایز روزنامه نگاری در زمینه فعالیت‌های نظام ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران را  ارائه دهد.

این رقابت به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس سازمان ملل متحد برگزار می‌شود.
 
رهنمود برای ارائه مطالب

از امروز تا 15 سپتامبر 2015 برابر با 24 شهریور 1394 ، روزنامه نگاران(با تابعیت ایرانی) فعال در رسانه‌ای مکتوب(نوشتاری) دیداری و شنیداری و رسانه‌های آنلاین در ایران می‌توانند آثار رسانه‌ای خود در باره فعالیت‌های سازمان ملل در ایران را به مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد در تهران ارسال نمایند. 

آثار مزبور می‌تواند در تمامی گونه‌های رسانه‌ای شامل چاپی، رادیو، تلویزیون آنلاین، داستان یا عکس و غیره باشد.

همچنین؛ هر اثر می‌تواند از 24 اکتبر 2012 برابر با 3  آبان 1391 تا 15 سپتامبر 2015 برابر با 24  شهریور 1394 به چاپ رسیده، یا از رادیو و تلویزیون پخش و یا آنلاین منتشر شده باشد.

روزنامه نگاران باید کپی مقاله منتشر شده در رسانه مکتوب یا لوح فشرده، دی وی دی برنامه با لوگوی شبکه  تلویزیونی، اسکرین شات  یا URL  وب سایت برای رسانه‌های الکترونیکی و غیره  را ارائه دهند، ضمن این که
آثار می‌توانند به زبان‌های فارسی یا انگلیسی باشند و هر روزنامه نگار می‌تواند به تعداد دلخواه اثر ارائه دهد. حق پدید آورنده آثار برای مؤلفان محفوظ است.

 جایزه‌ها در پنج بخش اهدا خواهند شد:

پوشش رسانه‎ای فعالیت‌های سازمان ملل متحد در ایران در رسانه‌های چاپی

پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های سازمان ملل متحد در ایران در تلویزیون

پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های سازمان ملل متحد در رادیو

پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های سازمان ملل متحد در رسانه‌های آنلاین

پوشش رسانه‌ای فعالیت‌های سازمان ملل متحد به وسیله عکاسی
 
اثرات کجا تحویل داده شوند

اثرات باید تا تاریخ 15 سپتامبر 2015 برابر با 24 شهریور 1394 از طریق پست الکترونیکی به مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد: unic.tehran@unic.org یا به آدرس مرکز اطلاعات سازمان ملل متحد تهران ص.پ. 4557 – 15875با عنوان جایزه روزنامه نگاری سازمان ملل متحد تحویل داده شده  یا شخصا به آدرس تهران، دروس، ضلع جنوبی بلوار شهرزاد پلاک 8 ساختمان سازمان ملل متحد، مرکز اطلاعات سازمان ملل ارائه شود.

اطمینان حاصل نمایید که عکس‌ها با resolution خوب دیجیتالی (حد اکثر 300 dpi) و ویدئو باید با یکی از فرمت‌هایی که به گونه‌ای فراگیر استفاده می‌شود (avi, mp4, mpg, wmv) تهیه شده باشد.

تمامی سئولات درباره جایزه روزنامه نگاری سازمان ملل متحد باید به مرکز اطلاعات سازمان ملل ارسال شود: unic.tehran@unic.org

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار