آتش سوزی مقداری نخاله اطراف کارگاه‌های حاشیه برج میلاد باعث تا عده‌ای به اشتباه فکر کنند برج میلاد دچار آتش سوزی شده است.

وقتی حریق نخاله‌ خبر ساز می‌شود/ حتی دود آتش سوزی به برج میلاد نرسیدبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، عصر امروز ستاد آتش نشانی تهران از آتش سوزی در محوطه برج میلاد مطلع شد و بلافاصله دو ایستگاه آتش نشانی عازم محل حریق شدند.

آتش نشان‌ها پس از حضور در محل مشاهده کردند، مقداری ضایعات و نخاله کنار کارگاه‌های اطراف برج میلاد طعمه حریق شده بود که به همین علت این آتش سوزی از فواصل دور رویت می‌شد و عده‌ای به اشتباه تصور کردند که برج دچار آتش سوزی شده است.

آتش نشان‌ها بلافاصله قبل سرایت شعله‌های آتش به کارگاه‌ها حریق را در کمتر چند دقیقه مهار کردند و حتی اجازه ندادند دود ناشی از آتش سوزی به سالن‌های همایش و سایر قسمت‌های برج میلاد سرایت کند. 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران این خبر را تائید کرد و گفت: این آتش سوزی صدمات جانی به همراه نداشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۰۹ دی ۱۳۹۴
امروز ما توى دلفيناريوم برج ميلاد بوديم، پارچه ى سقف آتش گرفت و در حاليكه دقيقاً يك ساعت، يعنى نيمى از برنامه باقى مونده بود، مردم رو با بدرفتارى بيرون كردن و دريغ از يك عذرخواهى ساده، بلاتكليف ماندن بليط هاى مردم و ... بماند. حالا بگيد خليلى در برنامه وارد نشده.
آخرین اخبار