سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی و نجات 12تن خبر داد.

حریق مخزن گازوئیل در پارکینگ ساختمان مسکونی/ 12 تن از ساکنان نجات یافتندجلال ملکی سخنگوی آتش نشانی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در خصوص جزئیات این حریق اظهار کرد: در ساعت 11 و یک دقیقه ظهر امروز ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی چهار طبقه مطلع شدند و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه نردبان الکتریکی عازم محل حادثه بلوار فردوس خیابان رامین شرقی شد. 

ملکی افزود: محل حادثه طبقه منهای یک (پارکینگ) یک ساختمان چهار طبقه هشت واحدی که کارگران بر روی مخزن گازوئیلی که در این محل بود در حال برشکاری و جوشکاری بودند که به یکباره مخزن گازوئیل که مقداری گازوئیل نیز در آن وجود داشت طعمه حریق شده بود و دود فراوانی طبقات بالایی را فرا گرفته بود. 

وی ادامه داد: آتش‌نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند گروهی 12 تن از ساکنان طبقات بالایی را که در میان دود غلیظ محبوس شده بودند به پشت بام انتقال دادند و گروهی دیگر در پارکینگ آتش‌سوزی را مهار کردند. 

ملکی تصریح کرد: در این حادثه یک خانم 35 ساله و یک پسر 14 ساله دچار دود گرفتگی شده بودند که توسط تکنسین‌های اورژانس تحت درمان قرار گرفتند. 

به گفته مقام مسئول در آتش نشانی، آتش‌نشانان پس از اطفای کامل حریق، تخلیه دود و ایمن‌سازی عملیات را در ساعت 11 و 46 دقیقه به پایان بردند.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: حریق ، گازوئیل ، مسکونی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار