سخنگوی شورای شهر گفت: مسئولان از قانون تبعیت کنند و به طور سلیقه‌ای با مسائل برخورد نکنند و در صورت عدم تابعیت وزیر ورزش از قانون باید استیضاح شود.

مسئولان سلیقه‌ای برخورد نکنند/ وزیر ورزش در صورت لزوم استیضاح شودرضا تقی پور سخنگوی شورای شهر در گفت‌وگو  با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تعیین تکلیف نهایی رضا زاده برای حضور همزمان در فدراسیون و شورا اظهار کرد: تکلیف نهایی رضا زاده برای حضور هم زمان در ریاست فدراسیون و شورا مشخص شده و هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد و مسئولان نباید در این زمینه سلیقه‌ای برخورد کنند.

وی افزود: از آ‌بان ماه سال 93 این مسئله در  حال پیگیری است و به بازرسی ارجاع  داده شده و کمیته حل اختلاف شوراها به آرای هفت نفر به حضور هم زمان رضا زاده در شورا رای داده‌اند.

تقی پور ادامه داد: کمیسیون اصل نود نیز چهارشنبه آخرین وضعیت حضور همزمان رضا زاده در فدراسیون و شورا را بررسی کرده و به وزیر ورزش ابلاغ کرده است و وزیر دیگر نباید در این زمینه اعتراضی داشته باشد چرا که هاشمی نماینده مجلس نیز همزمان در فدراسیون تیراندازی حضور دارد و اگر کار رضازاده خلاف قانون است باید با هاشمی نیز برخورد شود.

وی در پایان گفت: این مسئله باید از سوی مجلس پیگیری شود و در صورت لزوم عدم تبعیت وزیر ورزش از قانون وزیر استیضاح شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار