سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: متاسفانه علیر غم پیگیری‌های کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر، نصب دکل‌ها بر روی پست‌های اداره برق متوقف نشده است.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای شهر با اشاره به توقف نصب دکل‌ بر روی پست‌های برق، اظهار کرد: ما علاقه‌ای نداشتیم که این مسئله را در جلسه علنی شورای شهر مطرح کنیم و در این خصوص تذکر دهیم اما علی رغم اینکه حافظی رئیس کمیسیون سلامت، دو ماه پیش در کمیسیون سلامت و محیط زیست این مسئله را به مسئولان شرکت برق اطلاع دادند اما مسئولان این شرکت علی‌رغم قول و وعده‌های خود نه تنها هنوز هیچ کاری نکرده‌اند بلکه به این معضل اضافه شده و این امر تداوم دارد.

وی در ادامه افزود: این کابل کشی‌ها هیچ کاربردی در بحث برق رسانی به نقاط تهران ندارد و اصلا مرتبط با ماموریت‌های اداره برق نیست.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه در چهار منطقه از تهران این کابل کشی‌ها صورت گرفته است، افزود: این کار باید متوقف شود تا از بروز چنین اتفاقی در سایر مناطق نیز جلوگیری به عمل آید.

تقی پور در خصوص انتخابات شورایاری‌ها نیز گفت: آنچه در جریان انتخابات شورایاری‌ها به عنوان رد صلاحیت بیان شده است، نتایجی است که از سوی هیئت اجرایی به داوطلبان اعلام شده است و نکته‌ قابل توجه این است که این رد صلاحیت‌ها به نوعی به دلیل نقص سوابق و عدم احراز شرایط لازم از سوی داوطلبان بوده است.

سخنگوی شورای شهر با بیان اینکه این امر طبیعی است، تصریح کرد: درصد زیادی از این نواقص پرونده مربوط به بحث سکونت متقاضیان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها بوده است که بررسی‌ها در این خصوص ادامه دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار