جلسه‌ای با حضور فرماندار، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش وپرورش و نماینده استانداری و تعدادی از مدیران به دلیل مسمومیت تعدادی از دانش‌آموزان امروز در محل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان، علی خنجری فرماندار شهرستان زرند امروز در جلسه‌ای که با حضور فرماندار، معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش ،نماینده استانداری، جمعی از مدیران ومسئولان مراکز بهداشتی در شهرستان زرند برگزار  شد اظهار داشت: مسئله مسمومیت غذایی هنوز به طور دقیق مورد تایید نیست. 

فرماندار زرند افرود: هنوز اطلاع دقیقی از شیوع این بیماری در دست نیست و برای پیشگیری از این بیماری بلافاصله تیمی از مراکز بهداشت تشکیل و به بیمارستان اعزام شدند تا نوع بیماری را شناسایی و از گسترش این بیماری جلوگیری کنند.

فرماندار زرند تصریح کرد: هر گونه اطلاعاتی که در خصوص مسمومیت دانش‌آموزان اطلاع رسانی شود مورد تایید نبوده و تنها منبع موثق روابط عمومی ‌های فرمانداری و آموزش وپرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرماندرخصوص این مسمومیت ادامه داد: هماهنگی‌ هایی با مرکز بهداشت شهرستان زرند جهت پیشگیری از بیماری‌ها انجام شد ه و افرادی به آموزشگاه اعزام شده‌اند تا از دانش‌آموزان تست سلامتی بگیرند.

ابراهیم جهانگیری افزود: تیمی به سرپرستی دکتر محمد محسن بیگی پزشک و معاون توسعه، جهت بررسی به استان کرمان اعزام شده اند.

بیگی تاکید کرد: جهت مشخص شدن وضعیت بهداشت مدرسه تیم‌هایی به این آموزشگاه‌ها اعزام تا از آب آشامیدنی وغذا نمونه برداری و به مراکز مربوطه ازمایشگاهی ارسال کنند

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.