هفته "طراحی گرافیک" شهرستان ری همزمان با 7 اردیبهشت‎ماه ؛روز جهانی "طراحی گرافیک" در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی این شهرستان آغاز می شود.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، در این هفته، آثاری از طراحان‎گرافیک شهرستان ری به همراه پوُسترهایی از طراحان مناطق دیگر از جمله:  فخرالدین آجرلو، صادق ابراهیم‌آبادی، نگین اکباتانی، وحید ایروانی، محمدجواد باقری، شیما پیامی، فائزه خاکباز، حجت رحیمی، ستاره سمیع‌زاده، بیژن شمشیری، میثم صاحب‌زمانی، حمید طلوعی‌فرد، محمدرضا فراهانی، نرگس فراهانی، عمار قنبرزاده، علی کاظمی، مهدی مجیدی، فاطمه مجیدی‌راد، مرتضی محمدقاسمی، حسین منشدی، پاشا ناسخی و نگین نجدی به نمایش گذاشته می شود.

همچنین سخنرانی آموزشی با موضوعیت "پلــــی میان، تصور، ابداع، خلاقیت" با حضور بابک اربابی، طراح گرافیک، مدرس دانشگاه و عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران(IGDS ) نیز روز چهارشنبه، 9 اردیبهشت‌ماه، از ساعت 10 تا 11 صبح در در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی برگزار می شود.

علاقه مندان برای دیدن آثار راه یافته به نمایشگاه می توانند از 7 تا 10 اردیبهشت ماه به مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهرستان ری مراجعه کنند.

این اقدام برای نخستین بار به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و با هدف حمایت از هنرمندان طراحی گرافیک و شناساندن بیشتر این هنر ارزنده به مردم انجام می شود.

گفتنی است، مدیر اجرایی هفته طراحی گرافیک شهرستان ری، مهدی مجیدی طراح گرافیک و تایپوگرافر، اهل شهرری است که در سال گذشته در  اولین نمایشگاه بین‌المللی «جهان عاری از خشونت» مورد تقدیر قرار گرفت.

کار طراحی پوستر هفته طراحی گرافیک شهرستان ری نیز صادق ابراهیم‌آبادی از طراحان گرافیک انجام داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار