پهپادها از تابستان امسال در ارسال مرسولات به کمک اداره پست سوئیس می‌روند

اداره پست سوئیس در نظر دارد برای جلوگیری از رفت و آمد در شهر از پهپادها جهت ارسال مرسولات پستی کمک بگیرد تا با این روش مرسولات را به دست گیرندگانشان برساند.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ Matternet ONE نام پهپادی است که قرار شده از تابستان امسال به کمک اداره پست سوئیس بیاید و مرسولاتی با کمتر از وزن یک کیلوگرم را تا مسافتی در حدود ۱۲ مایل به دست صاحبانشان برساند.

جهت بهره بردن از توانمندی پهپادها مدیر شرکت Matternet گفته برنامه‌ای مد نظر داریم تا جلوی رفت‌های بی دلیل در شهر گرفته شود. شرکت Matternet بازیگر تازه‌ای در این حوزه نیست بلکه قبلا هم در خاک‌های کشور هائیتی با پهپادهای خود برای جابجایی دارو می‌پرداخت به همین جهت اداره پست سوئیس شریک قابلی را برای خود برگزیده است.

پهپادها از تابستان امسال در ارسال مرسولات به کمک اداره پست سوئیس می‌روند

آندرس راپتوپولوس یکی از موسسان این شرکت گفت: زمانی که اداره پست این پیشنهاد را مطرح کرد، ما قبول کردیم و تکنولوژی و ابزارهای لازم از پهپادها گرفته تا ایستگاه‌های شارژ و نرم افزارهای مورد نیاز برای مدیریت پهپادها را در اختیار آن‌ها گذاشتیم، چرا که شرکت ما یک شرکت حمل و نقل یکپارچه سازی شده است.

اداره پست سوئیس امیدوار است تا این برنامه در فاز نخست با موفقیت اجرایی شود، اگر چنین باشد دو مرحله تست پایلوت را نیز کلید خواهد زد تا جلوی رفت و آمدهای بی دلیل در شهر گرفته شود و دریابد که تحویل مرسولات پستی از طریق پهپادها تا چه اندازه می‌تواند عملی شود.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار