دانلود کنید: جدیدترین و زیباترین تصاویر را در تلفن همراه خود داشته باشید

نرم افزار "آلبوم پلاس" يك برنامه حرفه اي دريافت عكس و والپيپر است،كه با نصب آن مي توانيد به هزاران تصوير زيبا دسترسي پيدا كنيد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ "آلبوم پلاس" برنامه ای ایرانی است که اولین و بزرگترین مرجع دانلود عکس و والپیپرهای فوق العاده زیبا و با کیفیت (Full HD) برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود.

گفتنی است،عکس های موجود در آلبوم محدود به والپیپرها نشده و می توانید از تمام موضوعات و دسته های مختلف در این مجموعه تصاویر دلخواه خود را بیابید و با سرعت فوق العاده بالایی دریافت کنید.

پس از دریافت تصاویر می توانید آن ها به عنوان تصویر پس زمینه تلفن همراه قراردهید یا عکس ها را با دوستان خود در تمام نرم افزار ها به اشتراک بگذارید.از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون:امکان بزرگنمایی تصاویر موجود، قابلیت امتیاز دهی به تصاویر از طرف کاربر، توانایی تنظیم مستقیم عکس ها به عنوان تصویر پس زمینه و ... اشاره کرد.

دانلود کنید: جدیدترین و زیباترین تصاویر را در تلفن همراه خود داشته باشید دانلود کنید: جدیدترین و زیباترین تصاویر را در تلفن همراه خود داشته باشید

دانلود کنید: جدیدترین و زیباترین تصاویر را در تلفن همراه خود داشته باشید دانلود کنید: جدیدترین و زیباترین تصاویر را در تلفن همراه خود داشته باشید



| حجم: 3 مگابایت | نسخه: 2.1 | اجرا در: اندرويد 2.3 و بالاتر |

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۱:۱۸ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
چرا دانلود نمیشه؟؟؟؟
لطفا پیگیری کنید
ممنون
Saudi Arabia
ناشناس
۲۳:۳۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
error dare linke downloadesh
آخرین اخبار