مدیرعامل شرکت عمران اندیشه گفت: قریب به 90 درصد از انرژی شرکت عمران اندیشه مصروف پروژه مسکن مهر این شهر شد و به توفیقات مطلوبی در این عرصه نائل شدیم.

محمد آیینی، مدیرعامل شرکت عمران اندیشه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به پروژه مسکن مهر شهر جدید اندیشه به عنوان یکی از عمده‌ترین اولویت‌های کاری مجموعه شرکت عمران اندیشه اظهار کرد: قریب به 90 درصد از انرژی این مجموعه مصروف پیگیری و عملیاتی شدن پروژه مسکن مهر در این شهر شد و به توفیقات مطلوبی نیز در این عرصه نائل شدیم.

وی در ادامه افزود: بیش از 80 درصد از پروژه‌های مسکن مهر تا خرداد سال جاری آماده تحویل خواهد بود و پیرو برنامه‌ریزی‌های تنظیم شده، پیش بینی می‌شود تا شهریور امسال نیز پروژه خاتم‌الاوصیاء به بهره‌برداری برسد.

آیینی در پایان تصریح کرد: به منظور تأمین رضایتمندی هرچه مطلوب‌تر متقاضیان مسکن مهر و حفظ استانداردهای شهری و زیباسازی سیمای شهر دقت و توجه بسیاری در شیوه ساخت و انتخاب مصالح ساختمانی لحاظ شده و امیدواریم پیرو تدابیر و تمهیدات اتخاذ شده و با همدلی و همنوایی که در بین مسئولان ذیربط در شهر جدید اندیشه وجود دارد، روند موفقیت‌ها و پویایی این شهر که از دستاوردهای برجسته نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود در آینده نیز با سرعت و شتاب فزاینده استمرار یابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار