بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان اعتقاد دارد بازی شب گذشته این تیم مقابل مهرام را نباید چهره واقعی گرگان در نظر گرفت بلکه بازی های دیگر این تیم، لیاقت حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ را نشان می دهد.

بابک نظافت بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان بعد از دیدار با مهرام در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی تیم خود توضیح داد: ما از نظر دفاعی سورپرایز شدیم و نتوانستیم در حضور تماشاگران خود همپای تیم مهرام بازی کنیم. البته تیم آنها هم خیلی خوب بازی کرد و بیشتر پرتاب های راه دور بازیکنان مهرام به گل تبدیل شد. ما هم خیلی خسته و بد بازی کردیم. 

وی در مورد نزدیک شدن نفت آبادان به گرگان گفت: ما شانس هم نداریم. اگر هفته قبل بازی با قزوین کنسل نشده بود، خیلی در جدول به ما کمک می کرد. حالا باید بعد از اتمام لیگ با تیم هفت الماس یک بازی معوقه را انجام دهیم. 

بازیکن گرگان در مورد چهره پلی آف لیگ با حضور تیم گرگان که نمایش بسیار ضعیفی مقابل مهرام داشت در مقابل 3 تیم قدرتمند صدر جدولی گفت: 3 تیم بالای جدول واقعا تیم های خوبی هستند. بقیه تیم ها مانند ما، نفت آبادان و صنایع استرس خاصی برای مکان چهارم در پلی آف دارند. سعی ما این است که به جمع چهار تیم برسیم. اتفاقا لیاقت آن را هم با بازیکنان خوب، تماشاگران و نوع بازی خود داریم. بازی مقابل مهرام را نبینید. ما در دیدارهای قبل مقابل پمینا یا تیم های دیگر واقعا خوب بودیم. 

وی افزود: بازی مقابل مهرام یا روز ما نبود و یا خودمان شل بودیم اما در سایر مسابقات لیگ خیلی خوب بازی کردیم.

نظافت از حضور تماشاگران گرگانی در تهران هم تشکر کرد و گفت: حیف که با حضور این تماشاگران، بازی نزدیک نشد. از ابتدا عقب افتادیم و تا پایان هم شرایط آن پیش نیامد که به حریف برسیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: بابک ، نظافت ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.