وزیر انرژی آمریکا اعلام کرد که واشینگتن بر اساس توافقی که با ايران دارد در جريان توانمندي هسته‌اي جمهوری اسلامی قرار مي گيرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز ، وزیر انرژی آمریکا گفت توافق ایران به قدرتهای بین المللی توان «بسیار زیادی» برای دانستن توانمندی نظامی برنامه هسته ای ایران برای مدت 10 سال خواهد داد. 
 ارنست مونیز گه روز پنجشنبه صحبت می کرد افزود: آمریکا و قدرتهای جهانی دیگر بر اساس توافق اولیه ای که ماه گذشته با ایران به دست آمد قادر خواهند بود هر گونه توانمندی نظامی برنامه هسته ای ایران را برای 10 سال آینده زیر نظر داشته باشند. 
ارنست مونیز وزیر انرژی آمریکا و متخصص فیزیک هسته ای که در مذاکرات برنامه هسته ای ایران مشارکت دارد به شبکه تلویزیونی «سی ان بی سی» گفت توافق چارچوبی به آمریکا و پنج قدرت جهانی دیگر که در این مذاکرات حضور دارند با کمک از بازرسان هسته ای توان «بسیار زیادی» برای رصد کردن توانمندی نظامی این کشور خواهد داد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
فعالیت های هسته ای ایران همواره صلح آمیز و تحت نظارت آژانس بوده است و از آن تا کنون تخطی نکرده است .
اما آقای مونیز ، آژانس اجازه دارد فعالیت های هسته ای کشور شما را رسد کند ؟
آیا کشور شما نباید بر مبنای مقررات آژانس و تعهدات بین المللی نباید سلاح های هسته ای موجود در زراد خانه هایتان را نابود کند ؟
آیا کشور شما اجازه دارد به یک کشور اشغالگر و جعلی و جنایتکار و بی مسئولیت و نژاد پرست ، کود کش ، نسل کش ، متجاوز ، فناوری هسته ای و بمب های هسته ای بدهد ؟
اگر کشور ایران مجبور است برای فعالیت های هسته ای قانونی و صلح آمیز و نظارت شده و عضویت در آژانس به پنج بعلاوه یک کشور قلدر حساب پس بدهد ، کشور شما و پنج کشور قلدر دیگر باید به بیش از دویست کشور دنیا حساب پس بدهند و همه فعالیت های هسته ای آنها از طریق آژانس هم نظارت شوند .
آیا چنین چیزی مقدور است ؟ !
Germany
ناشناس
۲۲:۱۴ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرگ بر امریکا
آخرین اخبار