میلاد کی مرام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

بهار فصل تولد دوباره است/ تولدم با شب لیله الرغایب مصادف شده است

بازیگر سریال «نابرده رنج‌» گفت: روز تولدم خاطرات خوبی داشتم ولی امسال با شب «لیله الرغایب» مصادف شده است و اتفاق خیلی خوب است.

به گزارش خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، «میلاد کی‌مرام» متولد چهارم اردیبهشت 1364 در بندر انزلی و دارای فوق دیپلم الکترونیک است. کی مرام یکی از شاگردان کلاس‌های بازیگری استاد مسعود کیمیایی و به قولی بهترین شاگرد استاد بوده . وی عضو باشگاه والیبال هنرمندان و به تیم زادگاهش ملوان بندر انزلی علاقه دارد.

وی سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگتر دارد. از آثار وی می‌توان به سریال "نابرده رنج" و "بچه‌های نسبتا بد" و فیلم‌های سینمایی "ملکه"، "برف"، "خط ویژه" و "مستانه" اشاره کرد. 

کی مرام دیپلم افتخار و تندیس بهترین بازیگر دوازدهمین جشنواره فیلم مقاومت برای بازی در فیلم "ملکه" را دریافت کرده است و دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از سی و دومین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم "خط ویژه" را به بهانه تولد میلاد کی مرام در چهارم اردیبهشت با این هنرمند گفتگویی داشتیم که در ادامه آن را از نظر می‌گذرانید: 

*آقای کی‌مرام در روز تولدتان چه آرزویی دارید؟ 

آرزوی سلامتی که بزرگترین نعمت هر انسانی است و آرزومندم هرآن‌چه مرا از خداوند دور می‌کند، از من سلب شود. 

*بهترین خاطره که از روز تولدتان دارید؟ 

از روز تولدم خاطرات خوب زیادی دارم ولی امسال مصادف شدن آن با شب لیله الرغائب، اتفاق خیلی خوب است. 

*نظری درباره اکران نوروزی فیلم‌ها دارید؟ 

اکران نوروزی سال گذشته نسبت به امثال تفاوت‌هایی داشت. سینما به امثال مصطفی کیایی‌ها نیاز دارد، باید فیلم‌هایی ساخته شود که سینما تحریک شود اگر فیلم‌های ساخته شده امیدوار کننده باشد، به طبع حال سینماداران و مردم خوب می‌شود و با انرژی بیشتری کار خود را دنبال می‌کنند. 

*آرزویی برای سینما و تلویزیون دارید؟ 

در دوران نوجوانی‌ ما فیلم‌هایی از تلویزیون پخش میشد که در زمان پخش آن‌ها خیابان‌ها خلوت می‌شدند. امیدوارم مجددا چنین فیلم‌هایی را در تلویزیون شاهد باشیم و آرزو می‌کنم سینمای کشور ما به یک صنعت تبدیل شود. 

*در روز تولدتان دوست دارید کجا باشید؟ 

خودم و با خدای خودم تنها باشم. 

*یادآوری روز تولدتان چقدر برایتان مهم است؟ 

در روز تولدم اگر کسی به یادم باشد، از او تشکر می‌کنم، اگر کسی فراموش کند، اشکالی ندارد، با این دغدغه‌های زیادی که وجود دارد. 

*حس‌تان در مورد تولدتان در بهار چیست؟
 
حس بسیار خوبی است در بهار متولد شده‌ام، سالروز میلادم در بهار است، بهار فصل تولد دوباره است، همانطوری که از اسم اردیبهشت پیداست، این ماه ماهه بهشتی‌هاست (با خنده) 

*در مورد کادو گرفتن نظری دارید؟ 

کلا آدم خجالتی‌ هستم و در موقع کادو گرفتن موذب می‌شوم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار