آزاد راه قزوین امام زاده هاشم از سال88 به طول 128 کیلومتر آغاز شده و 11 کیومتر از این آزاد راه با پیگیری های صورت گرفته در حال انجام است و با قرار داده های منعقد شده وسرمایه گذاری 900 کیلو متری فاز اول این پروژه در خرداد ماه به اتمام می رسد.

 پناهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آزاد راه امام زاده هاشم _قزوین حدود 140 کیلو متر است،گفت: 128 کیلومتر از این آزاد راه شامل حدود 32 کیلومتر امام زاده هاشم تا شمال رودبار و حدود 96 کیلومتر از جنوب منجیل تا قزوین  احداث و به بهره برداری رسیده است.

مجری آزاد راه منجیل _رودبار تصریح کرد: بخشی از ترافیک این محور از آزاد راه شروع می شود و بخشی نیز از تونل های سه گانه در این محدوده ایجاد می شود.

پناهی با اشاره به اینکه بخشی از این آزاد راه از کنار سپید رود  عبور می کند مستلزم ایجاد پل و تونل کاری است که حدود 50 درصد این  مسیر درباند رفت شامل پل و تونل است،افزود: از 22 کیلومتر آزادراه، 11 کیلو مترتونل و پل خواهد بود که نیازمند سرمایه گذاری سنگینی است.

وی اظهار داشت: با ورود به سال جدید و حجم سرمایه گذاری در آزاد راه ها افزایش می یابد و این پروژه نیازمند سرمایه گذاری بین 800 تا 900 میلیارد تومان است.

مجری آزاد راه منجیل رودبار تصریح کرد: آزاد راه قزوین امام زاده هاشم از سال88 به طول 128  کیلو متر آغاز شده و  11 کیومتر از این آزاد راه با پیگیری های صورت گرفته در حال انجام است و با قرار داده های منعقد شده فاز اول این پروژه در خرداد ماه به اتمام می رسد.
 
انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار