تیم فوتبال پرسپولیس تا ساعاتی دیگر به مصاف لخویا قطر می رود از همین رو گزارشی درخصوص وضعیت سرخپوشان در قطر تهیه کردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و لخویا از ساعت 18:30 به وقت محلی و از ساعت 20 به وقت تهران در شرایطی در ورزشگاه لخویا برگزار می‌شود که دمای 29 درجه در زمان آغاز بازی پیش‌بینی شده است. هوای دوحه قطر از صبح تا بعدازظهر بسیار گرم و پس از آن به جهت وزش باد ملایم، خنک خواهد شد و در زمان آغاز بازی، هوای مطبوعی پیش بینی می‌شود.حضور تعداد 120 پلیس از سوی مسوولان برگزاری این مسابقه برای حفظ نظم و امنیت در ورزشگاه در نظر گرفته شده است.با اعلام نماینده کنفدراسیون فوتبال آسیا و ناظر بازی، هیچ یک از دو تیم محروم ندارند و کلیه بازیکنان خود را در اختیار خواهند داشت.داوران این دیدار استرالیایی هستند و با لباس‌های زرد در این مسابقه به قضاوت خواهند پرداخت.
 
نژاد فلاح به اردوی پرسپولیس در دوحه ملحق شد
محمدحسین نژادفلاح بعدازظهر امروز در دوحه قطر به اردوی سرخپوشان پیوست. محمد‌حسین نژادفلاح به جهت حضور در اردوی سرخپوشان در دوحه قطر، ظهر امروز تهران را به مقصد دوحه ترک کرد و به همراه حمیدرضا تفته به جمع قرمزپوشان ملحق شد.نژادفلاح پس از حضور در هتل اینتر کنتیننتال دوحه که همزمان شد با حضور سرخپوشان در رستوران برای صرف ناهار، با کادر فنی و بازیکنان دیدار کرد و مورد استقبال قرار گرفت.وی همچنین پس از صحبت با کادر فنی، از وضعیت و شرایط اردوی تیم در قطر جویا شد و موارد لازم را مورد بررسی قرار داد.گفتنی است؛ محمدحسین نژادفلاح بعدازظهر امروز به همراه سرخپوشان عازم ورزشگاه خواهد شد تا دیدار پرسپولیس برابر لخویا را از نزدیک مشاهده کند.
 
پرسپولیسی ها فرداصبح  ریکاوری می کنند
تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی برابر لخویا و برگزاری یک جلسه تمرین، پنجشنبه شب به تهران باز می‌گردد. تیم فوتبال پرسپولیس بعد از بازی برابر لخویا به هتل محل اقامت خود بازگشته و روز پنجشنبه پس از ریکاوری و استراحت، پنجشنبه شب دوحه را به مقصد تهران ترک می‌کند.سرخپوشان فردا (پنجشنبه) از ساعت 12 تمرینات ریکاوری را در دستور کار دارند و پس از صرف ناهار و استراحت راهی فرودگاه شده و قرار است هواپیمای حامل کاروان پرسپولیس ساعت 21 در فرودگاه امام (ره) به زمین بنشیند.
 

بنگر غایب بزرگ سرخپوشان

محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس علی رغم تلاش کادر پزشکی بازی با لخویای قطر را از دست داد، این مدافع در صفحه شخصی خود در فضای مجازی برای هواداران این باشگاه توضیح داد که هرچه تلاش کرده نتوانسته خود را به بازی برسانم و حتی خواستم با استفاده از آمپول برای کاهش دردم به میدان بروم اما نشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار