تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام تهران که خاطره خوشی از آخرین دیدار با یکدیگر در گرگان ندارند، فردا سوم اردیبهشت در تهران به مصاف هم می روند. تیم هفت الماس هم با رفع تعلیق اجازه بازی پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته پانزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال فردا با استراحت تیم صدرنشین پتروشیمی بندرامام پی گیری می شود.

در این هفته تیم هفت الماس قزوین که با بحران بازیکنان دوپینگی در لیگ مواجه شده است، بار دیگر بعد از یک هفته تعلیق اجازه بازی پیدا می کند.

بازیکنان دوپینگی هفت الماس تا صدور حکم نهایی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ حق بازی در لیگ را ندارند. کادرفنی تیم هم با جرایم مالی تنبیه شده اند اما کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال برای به هم نخوردن جدول مسابقات و با توجه به تنها چند هفته باقیمانده از لیگ حرفه ای، اجازه بازی این تیم در هفته های باقیمانده از لیگ را صادر کرد.

هفت الماس در این هفته میزبان دانشگاه آزاد است.

گرگان بار دیگر بدون تماشاگر

تیم بسکتبال شهرداری گرگان که به خاطر اتفاقات بازی مقابل مهرام در نیم فصل اول لیگ حرفه ای با 3 جلسه محرومیت از حضور هواداران مواجه شده بود، در هفته پانزدهم لیگ میهمان مهرام در سالن آزادی است.

کانون هواداران شهرداری گرگان از چند هفته قبل به دنبال سازماندهی علاقمندان گرگانی برای سفر به تهران و تماشای بازی در سالن آزادی بود اما براساس اطلاعیه ای که روی سایت های مرتبط با تیم شهرداری گرگان منتشر شده است، حراست مجموعه ورزشی آزادی و مسئولان تامین امنیت سالن بسکتبال آزادی با ارسال نامه هایی جداگانه به مسئولان استان و باشگاه شهرداری گرگان اعلام کرده اند که اجازه حضور سازمان یافته هواداران گرگانی در تهران داده نمی شود.

با توجه به این موضوع امکانات سفر هواداران گرگانی به تهران فراهم نمی شود. دلیل این ممانعت نیز اتفاقات دیدار رفت دو تیم و همچنین سوابق قبلی حضور هواداران این شهر در تهران به خصوص دیدار سال 1390 مقابل دانشگاه آزاد عنوان شده است.

البته مسئولان سازمان لیگ از این جریان ابراز بی اطلاعی کرده و حضور تماشاگران گرگانی با هماهنگی قبلی را بلامانع می دانند. واحدپور رئیس کمیته مسابقات می گوید: "طبق بند 6 ماده 14 مربوط به تماشاگران در اساسنامه سازمان لیگ، تیم میهمان درصورت همراه داشتن تماشاگر باید از 72 ساعت قبل مراتب را به اطلاع سازمان لیگ برساند تا محل استقرار و تمهیدات لازم اتخاذ گردد. البته گرگانی ها اگر امروز هم درخواست خود را به سازمان لیگ ارائه کنند، در صورت امکان برای در نظر گرفتن تمهیدات لازم، اجازه حضور آنها دست ما است."

همچنین باشگاه شهرداری گرگان هم دریافت نامه از حراست مجموعه آزادی را تایید نمی کنند و به گفته واحدپور، مسئولان حراست مجموعه ورزشی آزادی نیز تاکید می کنند که چنین نامه ای را برای گرگانی ها ارسال نکرده اند.

گفتنی است تیم مهرام که در هفته چهاردهم لیگ، یک شکست را مقابل نفت آبادان تجربه کرد، در این هفته امکان استفاده از تاکوان دین بازیکن جدید خارجی خود را خواهد داشت.

تیم گرگان هم بعد از یک هفته استراحت به خاطر تعلیق هفت الماس قزوین، برای دیدار با مهرام به تهران سفر می کند.

دیدار حساس جنوبی های میانه جدولی

تیم نفت آبادان که در لیگ حرفه ای، دو تیم قدرتمند مهرام و دانشگاه آزاد را در آبادان شکست داده است، در هفته پانزدهم لیگ میهمان منتخب بسکتبال ماهشهر است.

دو تیم در رده های پنجم و ششم جدول رده بندی قرار دارند. پیروزی تیم ماهشهری در این هفته به نفع شهرداری گرگان خواهد بود اما برد تیم نفت، زنگ خطری برای گرگان در رده چهارم به شمار می رود.

در این هفته تیم های ثامن مشهد و پمینا اصفهان از 3 تیم انتهای جدول نیز به مصاف هم می روند. تیم ثامن که تنها 2 برد در لیگ حرفه ای به دست آورده است میزبانی این مسابقه را برعهده دارد.

برنامه هفته پانزدهم لیگ حرفه ای بسکتبال
، پنجشنبه سوم اردیبهشت:

ثامن مشهد - پمینا اصفهان

مهرام - شهرداری گرگان

هفت الماس قزوین - دانشگاه آزاد

منتخب بسکتبال ماهشهر - نفت آبادان

تمام دیدارهای این هفته از ساعت 16 آغاز می شوند. بازی تیم های مهرام و شهرداری گرگان از شبکه ورزش پخش می شود.

انتهای پیام/






برچسب ها: هفته ، پانزدهم ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار