شهرکرد؛

شهرکرد، شهر برتر جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران

شهرکرد به عنوان یکی از 10 شهر برتر جشنواره پایتخت کتاب ایران در سال 1393 انتخاب و معرفی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در مراسم تجلیل از فعالان برتر حوزه کتاب در جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد گفت: این طرح، سال قبل از  سوی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آغاز و طی فراخوانی از همه شهرها دعوت شد که آثارشان را به این جشنواره ارسال کنند.

جواد کارگران افزود: در همین راستا، 27 طرح از این استان به دبیرخانه جشنواره در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شد که 22 طرح از شهرکرد پذیرش و این شهر به عنوان یکی از 10 شهر برتر کشور در این زمینه معرفی شد.

وی تصریح کرد: این جشنواره با هدف حضور بخش غیردولتی‌ و سازمان های مردم نهاد و  NGO ها در بخش گسترش فرهنگ کتابخوانی در جامعه اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، ملاک انتخاب و گزینش طرح ها را ابتکاری، خلاقانه و ایده آل بودن برشمرد و گفت: به زودی فراخوان ارسال این جشنواره برای سال جدید هم اعلام می شود.
تجلیل از فعالان برتر حوزه کتاب استان چهارمحال و بختیاری در جشنواره انتخاب پایتخت کتاب ایران، در آیینی با عنوان جشن کتاب در شهرکرد انجام شد.

انتهاي پيام/د

برچسب ها: پایتخت ، کتاب ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.