مشخصات تبلت Galaxy Tab 5 8.0 از سامسونگ لو رفت

با توجه به ارتقای چند ماه پیش سامسونگ برای Galaxy Tab 4 8.0 گمان نمی رفت با این سرعت سری پنجم تبلت روانه بازار شود.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ اوایل این ماه، نسل فعلی Galaxy Tab 10.1 سامسونگ ارتقایی را در بخش پردازنده 64 بیتی دریافت کرد، چند ماه پیش این ارتقا برای Galaxy Tab 4 8.0 صورت گرفته بود. طبق مشخصات محصور شده، جفت دستگاههای ظاهر شده مجهز به نمایشگر 8 اینچی با رزولوشن 1024x768 پیکسل هستند که هر دو شامل پردازنده های چهار هسته ای با سرعت کلاک 1.2GHz، دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشند.

تبلت جدید Galaxy Tab 5 سامسونگ+عکس

از لحاظ ابعاد، Tab 5 نازک تر از نسخه قبلی Galaxy Tab 4 است، اما شاید کمی کوتاهتر یا پهن تر باشد. صفحات ظاهر شده برای هر دو مدل تفاوت کمی میان این دو را نشان می دهد، بنابراین در این مرحله با قطعیت نمی توان تمایز اصلی میان این دو را لیست کنیم. SM-P355C لیست شده کمی سنگین تر است و تنها دارای اپشن رنگ سفید است، اگرچه تصویر آن به وضوح پالت های متفاوت را نشان می دهد.

ستاپ دوربین بر روی نوع P با جزئیات بیشتری شرح داده شده است. این تبلت می بایست با دوربین اصلی 5MP و دوربین جلوی 2MP بیاید. نسخه SM-T355C تقریبا شامل همان دو دوربین است. بدون شک هر دو مدل اندروید لالی‌پاپ را اجرا خواهند کرد و همچنین شامل قلم بهتر S Pen از سری های نوت سامسونگ می باشد. اسلات این قلم در گوشه بالا سمت راست دستگاه Galaxy Tab 5 گنجانده خواهد شد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار