اپلیکیشن S Health برای تمامی گوشی‌های اندرویدی منتشر شد

سامسونگ با معرفی گلکسی اس ۴ یک اپلیکیشن هم با نام S Health همراه این تلفن هوشمند منتشر کرد. اپلیکیشن S Health امکان کنترل میزان ضربان قلب را به برای کاربران فراهم می‌کند تا در واقع این اپلیکیشن میزان سلامت قلب را در کنار معیارهای آمادگی جسمانی مورد سنجش قرار دهد.

به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ بعد از اینکه اپلیکیشن S Health پوست انداخت و زبان طراحی خود را به متریال تغییر داد بسیاری از باگ‌های این اپلیکیشن هم رفع شد و سامسونگ در به‌روز رسانی‌های مختلف امکانات و قابلیت‌های متفاوتی به آن افزود تا اینکه شاهد یک اپلیکیشن جالب بر روی گلکسی اس ۶ شدیم که یکی از کاربردهای آن شمارش ضربان قلب است. این اپلیکیشن با مجموعه‌ای از محصولات سامسونگ از جمله مجموعه Gears و تبلت گلکسی تب اس سازگار است و با هدف تقویت فرهنگ توجه به سلامت و تناسب اندام برای ورزشکاران طراحی شده است.

اپلیکیشن S Health برای تمامی گوشی‌های اندرویدی منتشر شد

سامسونگ در اقدامی این اپلیکیشن را بر روی گوگل پلی قرار داده است تا حتی آن دسته از کاربرانی که از پرچمداران جدید سامسونگ یعنی گلکسی S6 و S6 Edge استفاده نمی‌کنند بتوانند به راحتی این اپلیکیشن مفید را از استور گوگل دانلود کنند. گفتنی است اپلیکیشن S Health که بر روی استور گوگل قرار گرفته دقیقا همان برنامه‌ای است که بر روی پرچمداران سامسونگ نصب شده و این بدان معناست که گوشی‌هایی به غیر از پرچمدار جدید سامسونگ نیز می‌توانند جدیدترین نسخه از برنامه را داشته باشند و آن را تجربه کنند.



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۵ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
چجوری میتونم دانلود کنم
United States of America
میثم
۲۳:۴۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام .
روی نوت 2 کار نمی کنه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
http://www.mediafire.com/?p4gxoi5zs8obxb2
میتونید از آدرس بالا دانلود کنید
United States of America
میثم
۱۰:۵۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
با سلام .
لطفا لینک دانلود رو هم در سایت قرار دهید .
با تشکر و سپاس
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۸:۲۰ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
از کجا میشه دانلود کنیم؟
آخرین اخبار