دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تمدید مهلت ثبت نام در پنجمین جشنواره ملی فاوا تا 2 اردیبهشت 94 خبرداد.

مهلت ثبت نام در پنجمین جشنواره ملی فاوا تا ۲ اردیبهشت تمدید شد
به گزارش سرویس فضای مجازی باشگاه خبرنگاران؛ دکتر فرنقی زاد گفت: مهلت ثبت نام  در پنجمین جشنواره ملی فاوا تا 2 اردیبهشت ماه، تمدید شد. وی ادامه داد: این جشنواره، به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ICT ، با هدف ایجاد شور ونشاط در این حوزه، درتاریخ 94/2/27 برگزار می‌شود.

فرنقی زاد با بیان اینکه این جشنواره با شعار "کسب و کارهای نو با خدمات الکترونیکی" در 7 محور اصلی برگزار می‌شود؛ افزود: شبکه‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات، دولت الکترونیکی، ارائه محتوا و خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات روستایی و مناطق محروم، پژوهش، نوآوری صنعت و تجاری سازی، اطلاع رسانی و رسانه‌های نوین، توسعه خدمات پستی ازجمله محورهای این جشنواره هستند.

وی به جوایز و امتیازهای جشنواره پنجم اشاره کرد و ادامه داد: جوایز نقدی، اعطای تسهیلات وجوه اداره شده برای برگزیدگان جشنواره، قائل شدن امتیاز در بررسی فنی مناقصات، تخصیص فضا و حمایت در نمایشگاه‌های تخصصی، تخصیص فضا و حمایت در نمایشگاه‌های تخصصی، اعطای جوائز نقدی نفیس برای برگزیدگان جشنواره، تخصیص امتیاز ویژه در ارزیابی شرکت‌های دانش بنیان از جمله این امتیازهاست.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند تا تاریخ 2/2 /94 جهت ثبت نام به سایت www.festfava.ir مراجعه و نسبت به  ثبت نام اقدام کنند.

  منبع:     ict.gov  



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار