در جدیدترین افشاگری سایت ویکی‌لیکس به سخنان جنگ‌ طلبانه "مایکل لینتون،" مدیرعامل شرکت "سونی اینترتینمنت" اشاره شده است.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک؛ سایت ویکی‌لیکس صدها هزار پرونده و ایمیل از شرکت آمریکایی- ژاپنی سونی اینترتینمنت منتشر کرده است. این اطلاعات پس از حمله سایبری پاییز سال گذشته به سونی اینترتینمنت  در اختیار ویکی‌لیکس قرار گرفت و عقاید افراطی و جنگ طلبانه " مایکل لینتون،" مدیرعامل این شرکت را برملا کرد.
 
"لینتون" زمانیکه سوریه در بحبوحه جنگ داخلی قرار داشت، در پاسخ به یکی از ایمیل های دولتی نوشت: خاورمیانه به یک منطقه پر دردسر تبدیل شده است. اگر رژیم صهیونیستی در این منطقه حضور نداشت باید اجازه می‌دادیم کشورهای خاورمیانه به جان هم افتند و شرایط نابودی آنها به دست خودشان فراهم شود. باید اجازه می‌دادیم در خاورمیانه، همه یکدیگر را بکشند و تا فروکش کردن این جنگ فراگیر، منتظر می‌ماندیم.
 
مدیر عامل سونی اینترتینمنت در ادامه ادعای خشونت طلبانه خود گفت: ما به نفت آنها احتیاجی نداریم. بعید می‌دانم نفت خاورمیانه، ارزش وقت و تلاشی را که برای برقراری صلح در این منطقه صرف می‌کنیم، داشته باشد. فکر می‌کنم نیازی به حضور آمریکا در این ماجراها نیست.
 
"مایکل لینتون" سابقه‌ای طولانی در حمایت از رژیم صهیونیستی دارد و ادای این سخنان اهانت‌آمیز از سوی او چندان دور از ذهن نبود. وی فوریه 2014 ( بهمن 93) در ضیافت شام "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی و "آرنون میلچان،" کارگردان یهودی حضور داشت. او همچنین با نمایندگان حامی رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا روابط دوستانه و نزدیکی دارد.



انتهای پیام/
برچسب ها: سونی ، خاورمیانه ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۰۱:۵۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
مرد و مردانه باید "سونی" رو تحریم کنیم. وقتی رئیس سونی اینطوری به مردم خاورمیانه نگاه می کنه و آرزوی مرگ برای مردم داره، دیگه نباید پولمون رو به جیب این ادم بریزیم. مگه مارکهای دیگه چشه؟ غیرت ایرانی باید درعملش ثابت بشه، دیگه مارک "سونی"نخریم.
Germany
lind
۰۰:۲۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
مدیر عامل سونی اینترتینمنت در ادامه ادعای خشونت طلبانه خود گفت: ما به نفت آنها احتیاجی نداریم. بعید می‌دانم نفت خاورمیانه، ارزش وقت و تلاشی را که برای برقراری صلح در این منطقه صرف می‌کنیم، داشته باشد. فکر می‌کنم نیازی به حضور آمریکا در این ماجراها نیست........چقدر بی شرمند و دروغگو.جنگ عراق برای نفت نبود؟شما به ارباباتون بگید لطف کنن اینقدر برای صلح تلاش نکنن خسته میشن...ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۲۳:۵۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
تقصیر خودمونه منظورم کل خاورمیانه است بهترین کار اینه که ما تحریم کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام یعنی سونی هم دیگه نخریم ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
این حرف خیلی ناراحتم کرد ...
Iran (Islamic Republic of)
احمد علي جهان بين
۱۶:۵۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
خدا لعنتت كند اي نزاد پرست
آخرین اخبار