هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا؛

حذف تراکتورسازی و فولاد با شکست مقابل نسف قارشی و السد قطر

تیم فوتبال تراکتور سازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی مغلوب و از دور مسابقات حذف شد، شاگردان اسکوچیچ هم مقابل السد مغلوب شدند.

تقابل تراکتور با اژدها/نبرد پولاد‌ مردان با گرگ‌هابه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم فوتبال تراکتور سازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل نسف قارشی مغلوب و از دور مسابقات حذف شد. شاگردان اسکوچیچ هم مقابل السد مغلوب شدند.

*تراکتور سازی ایران 1 - نسف قارشی ازبکستان 2

تیم فوتبال تراکتور سازی امروز سه شنبه در پنجمین مسابقه‌اش در لیگ قهرمانان ساعت 18 میزبان تیم فوتبال نسف قارشی ازبکستان است.
 
تیم فوتبال تراکتور سازی با توجه به اینکه در لیگ برتر صدرنشین است اما در گروه D لیگ قهرمانان‌ آسیا با 4 امتیاز در رده چهارم قرار دارد و برای اینکه شانس صعود داشته باشد باید 3 امتیاز‌ این دیدار را کسب کند و در صورت برد می‌توانند شانس صعود داشته باشند.
 
شاگردان اولیویرا قصد دارند که پیروز این دیدار باشند چرا که حتی دریافت تساوی آنها را از صعود نا‌امید خواهد کرد.
 
تیم فوتبال نسف قارشی هم همانند تراکتور سازی 4 امتیاز دارد اما با توجه به تفاضل گل در رده سوم قرار دارد.

قرمز پوشان تبریزی می‌توانند با حضور پر شور هواداران خود به این پیروزی دست پیدا کنند و این تیم قصد دارد با تلاش بیشتر بتواند رده ‌های بالاتر از گروه خود صعود نماید. 
 
تیم تراکتور سازی اگر این دیدار را پیروز شود در رده سوم قرار می‌گیرد.

ترکیب تراکتورسازی:
حامد لک، حبیب گردانی، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، سعید آقایی ،مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، محمد پوررحمت اللهی، احمد امیرکامدار، سامان نریمان جهان و مهرداد بایرامی
سرمربی: تونی اولیویرا

ترکیب نسف قارشی:
الدوربک سویونوف، مقصود کریم اوف، ایلخوم شوموودوف، روک روی،آرتور گورکیان، ارکین بایدولائف، شوهرو گادوئف، شرزود ازموف، حمزه کریم اوف، اوبیلجون همروبه کوف، فروخ سایفی یف
سرمربی: بردیف

*تونی اولیویرا قصد داشت برای بازی های حساس لیگ برتر به حامد لک استراحت دهد اما در جلسه فنی نظرش را تغییر داد و برای این بازی حساس حامد لک را در ترکیب قرار داد.

*سامان نریمان جهان در این بازی فیکس است و تونی از او در این بازی آسیایی بعد از چند بازی استفاده کرد و محسن دلیر باز هم روی نیمکت نشسته است. این در حالی است که در تمرینات دلیر در ترکیب ثابت حضور داشت.

*با توجه به حساسیت این دیدار انتظار می‌رفت هواداران بیشتری از این دیدار استقبال کنند که این اتفاق تا کنون رخ نداده است و کمتر از 5 هزار هوادار تراکتوری در ورزشگاه حضور دارند.

*هواداران تراکتورسازی از تغییر تاکتیک تونی اولیویرا در این دیدار و نیمکت نشینی ستارگان تراکتورسازی در این دیدار شوکه شدند.

*هواداران تراکتورسازی علیه سرمربی استقلال شعار سر دادند و همچنین به حمایت از آندرانیک تیموریان پرداختند.هواداران حاضر در ورزشگاه آندو را حسابی تشویق کردند.

دقایق حساس:

دقیقه 3: حبیب گردانی از جناح راست توپ را ارسال کرد دروازه بان نسف به سختی توپ را مشت کرد.

دقیقه 4: شوت سنگین سعید آقایی را دروازه بان نسف در فاصله کمی با دروازه به کرنر فرستاد.

دقیقه 9:پور رحمت الله کرنر رافرستاد که ضربه سعید آقای به شکل خطرناکی بعد از برخورد با تیر دروازه بیرون رفت.

دقیقه 15:سامان نریمان جهان پا به توپ پیش رفت و شوت روی پای او را دروازه بان حریف به سختی به کرنر زد.

دقیقه 20:مهدی کیانی روی یک ضربه کاشته دروازه نسف را تهدید کرد که کریم اف مدافع حریف توپ را به بیرون زد.

دقیقه 22: روی ارسال حبیب گردانی، میر هانی هاشمی مدافع تراکتور ضربه سر زد که برای سومین بار توپ به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت. بازیکن نسف اعظم اف قصد داشت اوت پرتاب کند که به ناگهان دستش درد گرفت و نتوانست به بازی ادامه دهد و با آمبولانس راهی بیمارستان شد.

دقیقه 23: بایرامی روی پاس عالی کیانی صاحب توپ شد و بعد از جا گذاشتن دروازه بان حریف توپ را وارد دروازه کرد که محمد تقی داور این بازی گل را به دلیل خطا روی دروازه بان مردود اعلام کرد.

دقیقه 27 :سومین کرنر پیاپی تراکتورسازان از جناح راست توسط حبیب گردانی روی دروازه نسف قاراشی فرستاده شد که این توپ، یک ضرب دروازه این تیم را به سختی تهدید کرد که توسط دروازه بان این تیم و به سختی از روی دروازه این تیم دور شد.

دقیقه 30 :بایرامی با فرار از بین مدافعان نسف قارشی در حالیکه با دروازره بان این تیم تک به تک شده بود به دلیل واکنش سریع دروازه بان این تیم، این فرصت را از دست داد.

دقیقه 36: سایفی یف از تیم نسف قارشی کارت زرد گرفت.

دقیقه 40: باز هم سایتی اف توپ را ارسال کرد که مهاجم نسف جلوی دروازه لیز خورد و در ادامه گردانی نتوانست توپ را به بیرون بزند و در نهایت طی یک شوت آرام توپ به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل پایان یافت.

در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 52 بازی، تیم تراکتورسازی در پشت محوطه جریمه نسف صاحب ضربه ایستگاهی شد و مهدی کیانی موفق شد این موقعیت را به گل تبدیل کند.
 
در دقیقه 59 بازی، شوت بازیکن نسف از پشت محوطه جریمه با دفع ناقص حامد لک همراه بود و آرتور موفق شد توپ برگشتی را وارد دروازه کند تا بازی با اشتباه حامد لک به تساوی کشیده شود.
 
در دقیقه 71، تیم نسف قارشی از روی نقطه کرنر به روی تیر اول دروازه تراکتورسازی سانتر کرد که آرتور بار دیگر توانست با اشتباه حامد لک، گل دوم بازی را با ضربه سر به ثمر برساند.
 
سانتر آندرانیک تیموریان در دقیقه 81 بازی، در داخل محوطه جریمه روی سر میرهانی هاشمی قرار گرفت و ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.
 
در دقایق باقیمانده بازی نیز دو تیم نتوانستند موقعیت خوبی به روی دروازه هم ایجاد کنند و این مسابقه با پیروزی 2 بر یک تیم مهمان به پایان رسید.
 
تراکتورسازی با این شکست، با 4 امتیاز در قعر جدول گروه D مسابقات باقی ماند و برای سومین بار از صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

*السد قطر 1 - فولاد ایران 0
 
تیم فوتبال فولاد خوزستان در پنجمین دیدارش در لیگ قهرمانان آسیا ساعت 20:30 در قطر به مصاف السد قطر خواهد رفت.
 
تیم فولاد با 3 امتیاز در رده چهارم لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و برای اینکه‌ بتواند به صعود امیدوار باشد باید پیروز از این دیدار خارج شود و 3 امتیاز دیدار را کسب نماید فولادی‌ها در لیگ برتر فوتبال کشورمان در رده چهارم قرار دارند و جزو مدعیان قهرمانی‌ هستند. 
 
شاگردان اسکوچیچ‌ قصد دارند درا ین دیدار پیروز باشند و شرایط خود را در جدول لیگ قهرمانان آسیا بهتر کنند.

دیدار رفت تیم فولاد و السد قطر در اهواز با تساوی بدون گل پایان یافت و در حال حاضر تیم السد قطر با 7 امتیاز در رده دوم جدول لیگ قهرمانان‌ آسیا قرار دارد وا گر این دیدار پیروز شود می‌تواند در صدر جدول قرار بگیرد. 
 
تیم فولاد باید اولین برد آسیایی خود را در قطر به ثمر رساند در غیر این صورت باید از گروه خود وداع کند چرا که باخت و یا مساوی می‌تواند تیم فولاد را حذف کند و شانس برای صعود را کم کند.

* دیدار دو تیم از ساعت 20:30 آغاز شد.

موریکی در دقیقه 42 بازی گل نخست را برای السد وارد دروازه فولاد کرد.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید.

شاگردان اسکوچیچ در نیمه دوم نتوانستند گل خورده را جبران کنند و این دیدار با برتری یک بر صفر السد به پایان رسید.

 برانکو ایوانکوویچ میهمان ویژه دیدار السد – فولاد
 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز دیدار تیم‌های السد قطر و فولاد خوزستان را از نزدیک مشاهده کرد.
 
دیدار برگشت تیم‌های السد قطر و فولاد خوزستان در حالی برگزار  شد که طی آن سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس به همراه دستیار اول، سرپرست و مدیر رسانه‌ای تیم، این بازی را از نزدیک به نظاره  نشست.
 
بنابر اعلام پندار خمارلو مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ به جهت اینکه ممکن است تیم السد حریف بعدی پرسپولیس در مراحل بعدی باشد، این بازی را تماشا  کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
در خصوص کمبود امکانات تیم های ایرانی نسبت به خیلی از تیم های دیگر و خصوصا تیم های عربی حرفی نیست.ولی یکی از دلایل باخت تیم های ما و خصوصا تیم های شهرستانی ما که خوشبختانه تیم های اصفهانی را شامل نمیشود با داشتن انبوه هواداران مانند تیم تراکتورسازی شاید عدم خود باوری این تیم ها است .تیم پرسپولیس که در لیگ اصلا اوضاع خوبی ندارد بهتر نتیجه گرفته . شاید بیشتر خودش را باور دارد.شاید بهتر باشد مسئولین و مربیان تیم ها در این ارتباط فعالیت بیشتری داشته باشند.
Iran (Islamic Republic of)
mehdi
۰۰:۳۰ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
ok
Iran (Islamic Republic of)
از دیار کاسی
۲۲:۵۹ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
تراختور و فولادمون حذف شدند
امیدوارم نفت وپرسپولیس ازآبرومون دفاع کنند
Iran (Islamic Republic of)
از دیار کاسی
۲۲:۵۴ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
تراختور و فولادمون حذف شدند
امیدوارم نفت وپرسپولیس ازآبرومون دفاع کنند
Germany
مجتبی
۲۱:۳۶ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
فوتبال ما روز به روز داره پسرفت میکنه

قراردادها میلیاردی و نتایج ضعیف بازیکنان خارجیی بی کیفیت

.............................

کجا هستن خداد عزیزی ها و علی کریمی و علی دایی ها
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۱:۴۱ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
آرزوی بهترینها را برای نمایندگان کشورمان داریم .موفق باشد
آخرین اخبار