نژادفلاح پس از جلسه با فرماندار و مدیر کل امور مالیاتی شمیرانات خبر داد؛

هیچ بازیکنی برای سفر به قطر مشکل مالیاتی ندارد/ بازیکنان دغدغه فصل بعد را نداشته باشند

محمدحسین نژادفلاح از حل مشکل مالیاتی تمامی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  محمدحسین نژادفلاح  گفت: در نشستی که با خانمحمدی فرماندار شمیرانات و  شامبیاتی مدیر کل امور مالیاتی شمیرانات داشتیم، درباره مشکل مالیاتی و ممنوع‌الخروجی برخی بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس با آنها دیدار و گفتگوی صمیمانه‌ای داشتیم و ضمن تشریح اهمیت دیدار پرسپولیس و لخویا قطر و وضعیت نقدینگی باشگاه پرسپولیس و همچنین بازیکنان، درخواست کردیم با رعایت قوانین، فرصتی در اختیار باشگاه گذاشته شود تا در اولین فرصت بدهی مالیاتی این بازیکنان پرداخت شود.

وی افزود: آقایان؛ خانمحمدی و شامبیاتی نیز با درک شرایط و تشخیصی که داشتند به باشگاه پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران فرصت دادند تا بدهی مالیاتی را در اولین فرصت پرداخت نماید. جا دارد از توجه و همکاری آنها کمال تشکر را کرده و امیدواریم بتوانیم در اولین فرصت مشکل مالیاتی بازیکنان تیم را حل و فصل نماییم.

نژاد فلاح تصریح کرد: با توجه به اقدامات انجام شده، هیچ یک از اعضای تیم ممنوع‌الخروج نبوده و آقای برانکو هر بازیکنی را که تشخیص بدهد، می‌تواند با خود به قطر ببرد

با خیال راحت به قطر می‌رویم و با دست پر برمیگردیم

محمدحسین نژادفلاح تاکید کرد؛ بازیکنان پرسپولیس روی ادامه بازی‌های باقی مانده فصل جاری تمرکز کرده و دغدغه فصل بعد را نداشته باشند.

طبیعی است که در آستانه اتمام رقابت‌های فصل جاری، اخباری درباره نقل و انتقلات منتشر شده و اقداماتی نیز انجام شود. این اتفاقات می‌تواند تمرکز بازیکنان تیم را از بین ببرد. این در حالی است که ما بازی‌های بسیار مهمی را در لیگ قهرمانان آسیا در پیش داریم و در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیز باید بهترین نتایج کسب شود تا از اعتبار و جایگاه تیم دفاع گردد.

وی افزود: تاکید می‌کنم بازیکنان پرسپولیس در مقطع کنونی صرفا باید روی ادامه بازی‌ها تمرکز کنند و توجهی به مسائل دیگر نداشته باشند و بدانند که سیاست سرمربی و باشگاه برای فصل آینده حفظ بازیکنان کارآمد است. آنها نباید دغدغه‌ای جز تمرکز روی بازی‌های باقی مانده داشته باشند. بازی با لخویا قطر بسیار مهم است چون سرنوشت صدرنشینی پرسپولیس و نتیجه این دیدار ارتباط مستقیم خواهد داشت.

نژاد فلاح تصریح کرد: ما در فصل نقل و انتقالات با تمام وجود و قدرت اقدام خواهیم کرد و با نظر کادر فنی، تیم مقتدری برای فصل بعد خواهیم داشت اما در این زمینه حرفه‌ای رفتار خواهیم کرد و تا قبل از پایان فصل با هیچ بازیکنی مذاکره نمی‌کنیم مگر آنکه باشگاه این بازیکن در جریان مذاکرات ما باشد. اعضای تیم پرسپولیس نیز می‌بایست حرفه‌ای رفتار کرده و تمرکز خود را روی بازی‌های باقیمانده بگذارند و نگران فصل بعد هم نباشند.


نژادفلاح درباره پرواز کاروان تیم فوتبال پرسپولیس به قطر گفت: مشکلی در این راستا وجود ندارد و بلیت کلیه اعضای کاروان تهیه شده، مشکل مالیاتی بازیکنان حل و فصل شده و انشاءا.. با خیال راحت عازم قطر می‌شویم و با دست پر به تهران باز می‌گردیم.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار