یک کارشناس سیاست خارجی گفت: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری به نوعی اتمام حجت در مذاکرات بود که صحبت ما با آمریکا فقط در مسائل هسته‌ایست بنابراین اجازه هر گونه بازبینی از پایگاه‌های نظامی ما ممنوع خواهد بود.

فرمایشات مقام معظم رهبری اتمام حجتی جدی برای مذاکرات هسته‌ای بود/ بهانه‌های پی در پی برای بازدید از پایگاه‌های نظامی ایران"محمد ساجدی" در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به دنبال مصالحه برابر با ایران نیستند، اظهار داشت: آن‌ها برای دنبال کردن چهار هدف اصلی در مذاکرات هسته‌ای  با ایران پشت یک میز نشستند.

وی ادامه داد: بحث بازدید از پایگاه‌های نظامی، مسائل هسته‌ای، حقوق بشر و به نوعی بحث تروریسم از موضوعاتی است که آنها می‌خواهند در ورای مذاکرات به آن دست یابند.

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: این موضوع درحالیست که هر بحثی غیر از موضوع هسته‌ای خط قرمز ایران است.

ساجدی تاکید کرد: فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری به نوعی اتمام حجت در مذاکرات بود که صحبت ما با آمریکا فقط در مسائل هسته‌ایست بنابراین اجازه هر گونه بازبینی از پایگاه‌های نظامی ما ممنوع خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شرایط منطقه‌ای اکنون در حالت ناآرامی قرار دارد و با توجه به ثبات ایران در تامین امنیت و مناسباتش، غربی‌ها در صددند تا به هر طریقی آن را بر هم زنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار