رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ قرارداد محرمانه در فدراسیون فوتبال نداریم و پیگیر نیستم که چه کسی قرارداد کی روش را فاش کرد.

علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: کی روش برنامه خودش را تا جام جهانی به همراه خواسته هایش به ما ارائه داده و به دنبال بازی‌های دوستانه است.

وی در خصوص جلسه دیروز یک عضو هیأت رئیسه با وزیر ورزش افزود: در هر صورت من خوشحال می‌شوم که اعضای هیأت رئیسه با وزیر دیدار کنند، من هم هیچ درخواستی برای دیدار با وزیر نداده‌ام.

کفاشیان در خصوص وضعیت کی روش تصریح کرد:‌ کی روش قصد داشت که از ایران برود ولی جلسه‌ای که با حضور نماینده وزیر ورزش داشتیم وی حمایت صد در صدی وزیر را از کی روش اعلام کرد و همین باعث ماندن کی روش شد و تا قبل از این جلسه قرار بود کی روش تا آن‌جایی که کار کرده پولش را بگیرد و برود، ولی الان می‌ماند و این به خاطر حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

وی تاکید کرد: قرارداد محرمانه در فدراسیون فوتبال وجود ندارد، از اینکه قرارداد کی روش فاش شده نگران نیستم و پیگیر هم نیستم که چه کسی این کار را کرده است.

کفاشیان در خصوص وضعیت بدهی مالیاتی کی روش تصریح کرد:‌ برخورد خوبی در این خصوص با کی روش نشد ولی مالیات وی باید حل شود.

کفاشیان تصریح کرد: رئیس فدراسیون تایلند برای انتخابات AFC و برای کمک به فدراسیون فوتبال کشور ما به ایران آمده است. 

وی افزود: باید بگویم که باز هم میزبان کشورهای دیگر همانند عمان خواهیم بود تا بتوانیم همکاری متقابلی با یک دیگر داشته باشیم. 

کفاشیان درباره اردوهایی تیم ملی عنوان کرد: درباره اردوهای تیم ملی قرار است با کشور تایلند نیز همکاری‌هایی را داشته باشیم و بتوانیم ار ارتباطات را قوی کنیم و بتوانیم در خصوص اردوها و مربیان از تجربیات یک دیگر بهره ببریم. 

وی در ادامه درباره  کی‌روش افزود: در حال حاضر کی‌ روش جلساتی را در خصوص برگزاری اردوها و بازی‌های دوستانه با سازمان لیگ انجام می‌دهد تا بتواند به نتایجی دست پیدا کند. 

کفاشیان درباره زمان تمرینات تیم ملی تصریح کرد: اردوها تیم ملی فوتبال کشورمان خرداد ماه طبق برنامه فیفا برگزار خواهد شود. 

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص ملاقات اسلامیان و گودرزی وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: ما خیلی خوشحال شدیم که یکی از افراد هیات رئیسه توسط وزیر ورزش پذیرفته شده و دوست داریم که با گودرزی وزیر ورزش و جوانان در ارتباط باشیم. 

کفاشیان در خصوص ماندن یا رفتن کی‌روش عنوان کرد: باید بگویم کی‌روش در خواست داشت که از تیم ملی فوتبال ما کناره گیری کند، اما بعد از جلسه‌ای که با نماینده وزارت ورزش داشت تصمیم گرفت که به کار خود ادامه دهد و در حال حاضر درصدد هستیم تا برنامه‌های کی‌روش را آماده کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۰۸:۴۷ ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
باید به معلم خود احترام بگذاریم. برای یاد گرفتن به سن و سال مربی نباید کاری داشته باشیم .نباید حسود باشیم شخصی از ما کاربلد تر است.به مربی بزرگ و کاربلدی مانند کی روش باید احترام گذاشت.کی روش اصلا معنی قرارداد محرمانه را نمی داند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
قدیما هرکس دروغ می گفت بعد دروغش معلوم می شد نمی توانست سرش را در جامعه بالا بگیرد.حالا دروغ های شاخدار می گویند و سرشان بالا می گیرندوراست راست در جامعه می گردند.
آخرین اخبار