رئیس فدراسیون فوتبال تایلند: مشورت های من با کفاشیان در جهت توسعه فوتبال آسیا است

ورابی اعلام کرد که از هیچ حماتی برای پیشرفت فوتبال و توسعه در آسیا دریغ نخواهد کرد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛در ادامه این نشست ورابی ضمن تشکر از مسئولین فدراسیون فوتبال گفت: من کفاشیان را مانند برادر خود می دانم  و از تلاشهایی که توسط مجموعه مدیریتی در فدراسیون فوتبال ایران برای موفقیت این کشور صورت می گیرد، تشکر می کنم. به ایران سفر کردم تا دیداری با کفاشیان داشته باشم و در بسیاری از مسائل پیش رو با وی مشورت کنم. چرا که همیشه مشورت های من با رئیس فدراسیون فوتبال ایران در جهت توسعه فوتبال آسیا بوده است.

وی افزود: ارتباطات خوب ما ریشه دار بوده و هر زمان که فدراسیون فوتبال ایران بخواهد از برنامه های شما پشتیبانی می کنم و هر زمانی که نیاز به کمپ و تمرین در تایلند و یا برگزاری هر تورنمنتی داشتید، تایلند را خانه دوم خود بدانید. این حمایتها فقط مربوط به تیمهای ملی بزرگسالان آقایان و بانوان نیست و در تمامی رده های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان از برنامه های فدراسیون ایران حمایت می کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال تایلند در ادامه گفت: برای دومین بار است که به ایران سفر دارم. خوشبختانه همیشه آکادمی ملی فوتبال ایران فعال بوده و تمرینات تیم های ملی در زمین های کمپ در حال انجام است. این فعالیت ها در تمامی رده های پایه بوده و نشان از تلاش خوب فدراسیون فوتبال ایران در همه زمینه ها دارد.

وی افزود: اعتقاد من این است که حضور کفاشیان در فوتبال ایران  اتفاق بسیار خوبی است. زمانی که تیم ملی ایران به رقابتهای جام جهانی راه یافت افتخار بزرگی نصیب آسیا شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار