شبکه تلویزیونی المیادین لحظاتی پیش در خبری فوری گزارش داد عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت این حملات نشان داد رژیم عربستان سعودی تهدیدی برای ملت یمن است. این حمله نشانه کینه توزی رژیم سعودی از ملت یمن است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران، عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن گفت این حملات وحشیانه کودکان ، ‌زنان ، ارتش ، نهادهای دولتی ، کارخانه ها و همه زیربناهای این کشور را هدف قرار می دهد. 

وی تاکید کرد کسانی که از این حملات حمایت می کنند شریک کشتار و محاصره ملت یمن هستند ، کسانی که از این حمله حمایت می کنند شریک موضع اسرائیل هستند. اسرائیل این حمله را در راستای حفظ امنیت ملی خود می داند.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت بزرگترین خطری که حرمین شریفین را تهدید می کند اسرائیل و آمریکا است.

وی افزود آنها می خواهند یمن را به آغوش اسرائیل و آمریکا بازگردانند.

الحوثی گفت مسئله نفوذ ایران و سیطره ایران بر یمن مطرح نیست و به خدا قسم مشکل آنها در یمن به ایران مرتبط نیست ، ایران یک کشور اسلامی بزرگ است.

الحوثی افزود: بمباران سعودی برای تثبیت مواضع سازمان القاعده در جنوب و به ویژه در المکلا صورت می گیرد. سعودیها می خواهند مردم یمن را خوار کنند و بیشترین استفاده را از این اوضاع اسرائیل و آمریکا می برد.

رهبر جنبش انصارالله یمن گفت گفتگو در یمن پیش از این حمله وجود داشت و انقلاب مردمی به دنبال موفقیت آن و رسیدن به توافق سیاسی بود. 

وی تاکید کرد دستی خارجی تلاش می کند قدرتهای سیاسی از طریق گفتگو به راه حل بحران در یمن دست پیدا نکنند. توقف گفتگو بین یمنی ها همواره به علت توطئه دشمن و قرار دادن یمن تحت سیطره خارجی بوده است. 

الحوثی افزود، مقابله با القاعده در شرایط کنونی برای جلوگیری از سیطره آنها بر نهادهای دولتی ضروری است. القاعده از گذشته بر مناطق گسترده ای تسلط داشت و این مسئله بحرانی برای عربستان به وجود نیاورد چرا که آنها می خواهند القاعده بر یمن سیطره پیدا کند. 
وی اضافه کرد، نقشی اصلی که امروز در جنوب کشور وجود دارد نقش سازمان القاعده با کمک سعودی است. ما به جنوبی ها می گوییم ما مهاجم نیستیم و برای همکاری با آنها و به رهبری آنها برای مقابله با القاعده و حمله خارجی آماده ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Saudi Arabia
محمد خالقی
۱۱:۳۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر منافقین و کفار مرگ بر !!اسرائیل!!
Iran (Islamic Republic of)
روح اله
۱۰:۰۱ ۳۱ فروردين ۱۳۹۴
با سلام، عبدالملک الحوثی با مواضع عاقلانه خویش نشان می دهد که رهبری لایق برای جنبش مردمی یمن خواهد بود. و همیشه نصرت خداوند با افراد صادق و هدایت گر است. به امید فرج آقا امام زمان عج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۶ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
ملت بزرگ و شریف و تاریخی یمن ، متحد و یکپارچه با وحدت کلمه ، حکومت ال شیطان را به نابود کرده و مردم سرزمین حجاز را از شر این اجانب غاصب نجات خواهند داد .
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۳:۲۵ ۳۰ فروردين ۱۳۹۴
وضعیت یمن دشمنان اصلی اسلام را نشان میدهد و امروز ملت مقاوم یمن در برابر دشمنان واقعی اسلام مبارزه میکنند و ملتهای منطقه باید به ملت مقاوم یمن کمک کنند تا پیروزی نهایی،ال سعود باید نابود شود چون السعود با اسراییل و امریکا و داعش یکی هستند،زنده باد ملت مقاوم یمن و زنده باد انصارالله و درود بر عبد الملک الحوثی و یاران باوفایش.
آخرین اخبار