وقتی خاخام یهودی از ظلم صهیونیست ها می گوید

مجموعه «قصه های قدس» این هفته طی مصاحبه با یکی از خاخام های یهودی به ظلم و ستمی که صهیونیست ها بر مردم فلسطین روا داشته اند می پردازد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه افق؛ مجموعه مستند «قصه های قدس» به زندگی در مناطق اشغالی فلسطین و اقدامات اسرائیل در این مناطق می پردازد.

در این قسمت در مصاحبه با خاخام هیرش و دو نفر از اعضاي جمعیت نتوریکارتا، تحریف هایی که صهیونیست ها در یهودیت به نفع خود صورت داده اند تشریح شده و مخالفت بخشی از یهودیان فلسطین با صهیوینیسم بیان می شود.

حقیقت آن است که صهیونیست ها از سوی بدنه اجتماع یهودیان نیز چندان مقبولیت ندارند، همان یهودیانی که جنایات صهیونیست ها را می بینند و نسل کشی آنها را باور دارند.

صهیونیست ها چندین دهه است که با بهانه گسترش پهنه قلمرو یهودیان و تصرف سرزمین موعود که به زعم خودشان، حدود اصلی سرزمین شان است، به نسل کشی در فلسطین مشغولند و از هیچ جنایتی هم فروگذار نیستند.

در این بین به دلیل عدم اتحاد در دنیای اسلام، رژیم صهیونیستی و کشور جعلی اسرائیل، همچون غده ای سرطانی در فلسطین رشد کرده و به بزرگ ترین مشکل مسلمانان تبدیل شده است.

«قصه های قدس» قرار است این هفته دوشنبه 31 فروردین ساعت 20.30 و تکرار آن همان شب ساعت 30 دقیقه بامداد و روز بعد ساعت 10:30 و 14:30 از شبکه افق روی آنتن برود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار