فداکار:

خدمت در سطح ملی افتخار است/خبر مربیگری کمالوند صحت دارد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی متین ورامین به عنوان سرپرست تیم ملی والیبال جوانان منصوب شد.

خدمت در سطح ملی افتخار است/خبر مربیگری کمالوند صحت داردعلیرضا فداکار که سال‌هاست در منصب‌های مختلف در والیبال ورامین و باشگاه متین این شهر حضور دارد این بار یک گام جلوتر آمده و ابلاغش به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان از سوی داورزنی صادر شده است. وی در این خصوص در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: خدمت‌رسانی به تیم‌های ملی در هر سطح و پستی که باشد برایم افتخار است حال این فرصت فراهم شده که برای نخستین بار در تیم ملی جوانان به عنوان سرپرست حضور داشته باشم پس از آن‌که داورزنی این پیشنهاد را داد با کمال میل آن ‌را قبول و به سرعت کارم را در این بخش آغاز کردم٬ امیدوارم که بتوانم در این عرصه موفق باشم.

فداکار خبر حضور کمالوند در کادر فنی تیم ملی را تایید کرد و افزود: وی هم اکنون در تمرینات تیم ملی که از 22 فروردین ماه آغاز شده به عنوان دستیار در کنار نفرزاده حضور دارد٬ نخستین مرحله از تمرینات تیم ملی جوانان در سالن هوا فضا دنبال شده و مرحله دوم آن از چهارم اردیبهشت ماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد.

وی در خصوص اردوهای تدارکاتی و برون‌مرزی تیم ملی اظهارداشت: برای آماده‌سازی هر چه بهتر تیم برگزاری چند مرحله اردوی تدارکاتی به منظور انجام بازی دوستانه را در دستور کار داریم٬ در صورت فراهم شدن شرایط مناسب یک مرحله اردوی تدارکاتی اروپایی پیش از اردوی امریکا خواهیم داشت.

گفتنی‌است؛ مسابقات والیبال قهرمان جوانان مردان جهان از 20 شهریورماه امسال به میزبانی مکزیک آغاز می‌شود و تیم ملی والیبال جوانان ایران خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند.

نفرزاده و تیمش برای کسب مقامی بهتر از سال‌های گذشته پا به میدان جوانان جهان در مکزیک می‌گذارد که اسامی بازیکنان دعوت شده به این اردو به قرار زیر است:

پاسورها: حمید حمودی، معین معینی‌فر، سپهر حیدری و مهدی وهابی

قطرپاسورها: امین اسمعیل‌نژاد، محمد علی‌پیران، مهران نوری و جابر اسماعیل‌پور

دریافت کننده‌ها: آرش هادی‌زاده، ابوالفضل رحیمی، سلیم چپرلی، سالار حیدری و مهیا عسکری‌گرجی

سرعتی : سهند اله‌وردیان، محمدرضا عوض‌پور، رحمان تقی‌زاده و عبدالله محمدآلق

لیبروها: محمد دلیری و حسین کامران

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار