سخنگوی شرکت مخابرات ایران گفت: 90 درصد PCM های سراسر کشور از سفارش‌های مخابرات حذف و خطوط فیبر نوری تبدیل به خطوط مسی شده است.

داوود زارعیان سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفتگو با خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران با اشاره به حذف PCM از مخابرات اظهار کرد: با توجه به افزایش درخواست‌های نصب اینترنت، خطوط PCM به عنوان خطوط فیبر نوری تبدیل به خطوط مسی و PCM از مخابرات حذف می‌شود. 

وی افزود: در حال حاضر 90 درصد PCM های سراسر کشور حذف شده است و با توجه به درخواست‌هایی که برای اینترنت می‌شود ، PCM تبدیل به خطوط مسی و ADSL  به مشترکان واگذار می‌شود. 

زارعیان در پایان گفت: PCM سفارش قدیمی مخابرات نیست بلکه استفاده از فیبر برای واگذاری است که به این ترتیب PCM به تدریج از سفارش‌های مخابرات حذف و خطوط فیبر نوری تبدیل به خطوط مسی می‌شود. 

انتهای پیام/ 

برچسب ها: مخابرات ، خطوط ، فیبر نوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۱ خرداد ۱۳۹۷
هنوز که هنوزه با کلی درخواست فیبر نوری مارو لغو نکردن، نه شرکتا سرویس میدن، نه مخابرات، وایمکس ها هم با سرعت میانگین 3 یا 4 مگ دارن حسابی سود میبرن
Iran (Islamic Republic of)
سجادغلامپور
۲۲:۳۳ ۱۵ مهر ۱۳۹۶
مادرمنطقه بهارستان استان تهران در نسیم شهر انتهای خیابان صیادشیرازی هنوز هم مشکل داریم ومخابرات وشرکت های خصوصی میگن که روی خط شما اینترنت وصل نمیشه و واقعا رنج اور وعذاب اور که ماالان نمیتونیم ازاینترنت استفاده کنیم امیدوارم پیگیری کنید چون اینکه ما در استان تهران پایتخت کشور اینترنت نداشته باشیم و شهرستان های و روستاهای کشور اینترنت داشته باشن واقعا دردناکه عاجزانه تقاضاداریم پیگیری کنید
آخرین اخبار