داداش زاده خبر داد:

کاهش رفتارهای غیرقانونی با اخذ احراز هویت مشترکان تلفن همراه

معاون سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیوئی گفت: اخذ احراز هویت مشترکان تلفن همراه به میزان قابل توجهی رفتارهای غیر قانونی مشترکان تلفن همراه در کشور را کاهش می دهد.

به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات باشگاه خبرنگاران، غلام رضا داداش زاده معاون سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیوئی با اشاره به اخذ احراز هویت مشترکان تلفن همراه اظهار کرد:اخذ کد ملی را یک پروژه بزرگی دانست  که با همکاری و مشارکت اپراتور ها تلفن همراه دنبال می شود.

وی تصریح کرد: اخذ احراز هویت مشترکان تلفن همراه می تواند مانع از قاچاق ترافیک مکالمات و مزاحمت های تلفنی شده و همچنین نامبرینگ غیر قابل استفاده مجدد به شبکه تلفن همراه باز می گردد.

داداش زاده در ادامه گفت :تاکنون اپراتور های تلفن همراه با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی همکاری و تعامل بسیار خوبی داشته اند و این تعاملات می تواند منافع مشترکان تلفن همراه را تضمین کند.

معاون رگولاتوری همچنین به بخش دوم اجرای ساماندهی سیم کارتهای موجود در بازار تلفن همراه اشاره و تاکید کرد:به زودی ساماندهی افراد حقیقی که بیش از ۱۰ سیم کارت دارند را نیز در دستور کار قرار خواهیم داد.

داداش زاده در پایان گفت:یک فرد حقیقی  نمی تواند بیش از ۱۰ سیم کارت به نام خود داشته باشد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار