مسعود قاسمی گفت: ما کارهای لازم را برای حضور 2 تیم ذوب آهن و نیروی زمینی در جام باشگاه‌های آسیا انجام دادیم، اما برخی مشکلات باعث شد این 2 تیم نتوانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.

همه کار برای ذوب آهن و نیروی زمینی انجام دادیم/وزنه برداری مظلوم واقع شده استمسعود قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه تیم نیروی زمینی نظامی است اگر نامه شورا را در دست نداشت برای حضور در جام باشگاه‌‌های آسیا با مشکل مواجه می‌شد که نامه را به شورا دادیم و تایید هم شد و قرار بود مسئولان این تیم نامه را بگیرند تا کارهای تست دوپینگ را انجام بدهیم، اما علیرغم  اینکه عباسی پیگیری زیادی هم انجام داد، اما برای دریافت نامه مراجعه نکرد. 

وی ادامه داد: تست دوپینگ هم حداقل 3 هفته زمان می برد که جواش مشخص شود. البته می توانستیم با کمی هزینه بیشتر جواب را زودتر دریافت کنیم، اما با توجه به اینکه نیروی زمینی نامه شورا را از ما نگرفت نمی‌توانستیم کارهای آزمایش را انجام دهیم. 

دبیر فدراسیون وزن برداری با اشاره  به تیم ذوب آهن بیان کرد: ما نامه را برای تیم ذوب آهن ارسال کردیم و با جباری هم صحبت کردم. البته در خصوص ذوب آهن می‌توانستیم تست دوپینگ را انجام دهیم و این تیم  با کمی مخارج بیشتر جواب آزمایش را زودتر دریافت کند که قرار شد جواب بدهند، اما خبری نشد وگرنه فدراسیون پزشکی می‌توانست جواب تست را زودتر بدهد.

قاسمی تصریح کرد: ما برای تغییر زمان رقابت های جام باشگاه‌های آسیا با کنفدراسیون آسیا نامه نگاری کردیم، اما درخواستمان مورد قبول واقع نشد. 

وی در مورد وضعیت فدراسیون گفت: شرایط فدراسیون مناسب است و در حال انجام کارهای برگزاری مجمع انتخابی فدراسیون هستیم که به نحو احسن انتخابات را برگزار کنیم.

دبیر فدراسیون در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم هر کسی که سکان هدایت فدراسیون را بر عهده می گیرد بتواند به وعده‌هایش عمل کند. وزنه برداری یک رشته مدال آورد در ایران است و باید طوی با این ورزش برخورد شود که در شان آن باشد. این رشته در تمام مسابقات جهانی و آسیایی مدال آور است، اما مظلوم واقع  شده و باید اهمیت بیشتری به وزنه برداری بدهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار