رئیس سازمان لیگ گفت: امیدوارم این مشکلات حل شود تا باشگاه‌ها خودگردان اداره شوند.

مشکل نقدینگی جدی ست/نتوانستیم بودجه عادلانه و هماهنگی را بین باشگاهها توزیع کنیمبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛مهدی تاج در حاشیه  دیدار تیم های استقلال تهران و پدیده گفت: فشار روی دو باشگاه سرخابی روز به روز بیشتر می شود طوریکه بر مسائل داخلی تیم ها ناخودآگاه تاثیر می گذارد.وضع مالی دو باشگاه دستخوش تغییر و نوسان است . تکلیف مالکیت مشخص نیست و خبرهای مختلف به نوعی فعالیتشان را تحت الشعاع قرار می دهد.استقلال و پرسپولیس مشکلات خیلی پیچیده‌ای دارند.

رئیس سازمان لیگ در ادامه اظهار داشت:در حالی که لیگ در حال اتمام است  بازیکنان ما  به طور میانگین در لیگ برتر فقط  37 درصد از کل مبلغ پول خود را گرفته‌اند و مربیان هم به طور میانگین 44 درصد از مبلغ قراردادشان را گرفته‌اند. بنابراین بازیکنان حق دارند که ناراحت شوند.

وی ادامه داد: مشکل نقدینگی جدی ست ما هنوز نتوانستیم بودجه عادلانه و هماهنگی را بین باشگاهها توزیع کنیم.امیدوارم این مشکلات حل شود  تا باشگاه‌ها خودگردان اداره شوند و اداره ورزشگاهها به خود باشگاهها  واگذار شود.باید ورزشگاه‌ها به باشگاه‌ها واگذار شوند تا ورزشگاه‌ها هم هزینه‌های آنها را تامین کند. اگر اینچنین شود بلیت‌فروشی را به خود باشگاه‌ها واگذار می‌کنیم

تاج در مورد  رفتار برخی از بازیکنان گفت : معنی ندارد که یک آدمی بی‌نظمی پیش بیاورد.ما باید مسائل را در جای خودش ببینیم. وقتی اهالی و بزرگان ما به هم حمله می‌کنند بازیکنان هم  رفتارهای تندی از خود نشان می دهند و برخی افراد هم از اطراف بر مسائل داخلی فوتبال دامن می زنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تاج ، رییس ، سازمان ، لیگ ، ایران ، استرالیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار